Nyltje Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2013 (bewerkt) 1000 voor X en 1000 voor Y min de coördinaten van de Kart. Wat kan je dan vinden op die plek? Ik wil een naam erbij horen. Voordat ik een fout maak: Ik bedoel de Kart waarmee je ook een missie start. Dus: Voor X: 1000 - X coördinaat van de Kart. Voor Y: 1000 - Y coördinaat van de Kart. Je kunt ongeveer 5/10 coördinaten er omheen, het is dus niet op de coördinaat exact. Voor verduidelijking: Zoek eerst de enige plek waar de Kart kan staan. Ga naar Snapmap, klik op de plek waar de Kart staat en kijk welke coördinaten dat zijn door naar de url te kijken. Doe dan 1000 min het eerste getal (X) van het coördinaat van de Kart. Doe nu het zelfde bij de tweede: 1000 min het tweede getal (Y) van het coördinaat van de Kart. Die twee getallen zet je naast elkaar. (wel het eerste getal eerst en het tweede getal als tweede) Zoek nu op Snapmap waar de coördinaten liggen. Als je weet waar het ligt rij je er naar toe en dan zie je wat daar is. (het antwoord) Bewerkt: 25 februari 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2013 O.a. een beveiligingscamera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2013 O.a. een beveiligingscamera Nee dat is iets te ver.Hint: het is een persoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2013 Wilhelm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Nee, hij/zij verkoopt dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Is het een drugsdealer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Is het een drugsdealer? Ja, en die heet..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 Dealer Danny? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 ;D Jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2013 TalkingPear mag van mij de volgende vraag stellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 Aangezien _Night-Men_ vroeg of ik een vraag wilde bedenken zal ik dat ook maar doen. Noem 2 verschillen tussen de Nintendo DS versie en PSP versie van de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 (bewerkt) De graphics zijn mooier en er zijn meer radiozenders, als graphics niet goed wordt gerekend dan zeg ik i.p.v. graphics er zijn meer rampages (sub-missies) Ps. Helemaal uit m'n hoofd! ;D Bewerkt: 3 maart 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 Klopt, jij mag de volgende vraag bedenken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2013 (bewerkt) Wat kan je in Gta Cw niet maar wat in missies wel wordt gedaan door andere personen? (niet door jou zelf dus) Bewerkt: 21 april 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2013 Roken? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.