Jump to content

GTA Chinatown Wars quiz

Svenie

Recommended Posts

1000 voor X en 1000 voor Y min de coördinaten van de Kart. Wat kan je dan vinden op die plek? Ik wil een naam erbij horen. Voordat ik een fout maak: Ik bedoel de Kart waarmee je ook een missie start.

Dus:

Voor X: 1000 - X coördinaat van de Kart.

Voor Y: 1000 - Y coördinaat van de Kart.

Je kunt ongeveer 5/10 coördinaten er omheen, het is dus niet op de coördinaat exact.

Voor verduidelijking:

Zoek eerst de enige plek waar de Kart kan staan. Ga naar Snapmap, klik op de plek waar de Kart staat en kijk welke coördinaten dat zijn door naar de url te kijken. Doe dan 1000 min het eerste getal (X) van het coördinaat van de Kart. Doe nu het zelfde bij de tweede: 1000 min het tweede getal (Y) van het coördinaat van de Kart. Die twee getallen zet je naast elkaar. (wel het eerste getal eerst en het tweede getal als tweede) Zoek nu op Snapmap waar de coördinaten liggen. Als je weet waar het ligt rij je er naar toe en dan zie je wat daar is. (het antwoord)

Bewerkt: door nyltje
Delen op andere websites

De graphics zijn mooier en er zijn meer radiozenders, als graphics niet goed wordt gerekend dan zeg ik i.p.v. graphics er zijn meer rampages (sub-missies)

Ps. Helemaal uit m'n hoofd! ;D

Bewerkt: door nyltje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...