Koeky7 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Reageren
robinzzz Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Bewerkt: 28 maart 2009 door robinzzz Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Dit vind ik geen vraag maar gewoon een hele opgave van een stuk of 3 vragen dus liever gewoon 1 vraag AUB. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Doe dan alleen de missie Reageren
Nimroth Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Doe dan alleen de missie De missie heet Under The Gun Reageren
robinzzz Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is net zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden Doe dan alleen de missie De missie heet Under The Gun Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is niet zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden Bewerkt: 2 april 2009 door robinzzz Reageren
Nimroth Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is net zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden Doe dan alleen de missie De missie heet Under The Gun Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is niet zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden ''keep your friends close and your enemies closer'' en de tweede uitdrukking is ''look before you leap'' Reageren
robinzzz Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Hij is 48 Dat is GOED! Nu mag jij een vraag verzinnen. Nou hier komt ie dan : In een missie van Wu Kenny Lee vertelt hij je dat zijn ''bussiness'' wordt aangevallen door een straatbende. In de cutscene van deze missie zegt hij dat hij een uitdrukking had die hier betrekking op heeft. Hij kan zich deze echter niet herinneren. Huang Lee noemt 2 uitdrukkingen om te kijken of dat de goede uitdrukking is. Noem deze missie en noem de twee uitdrukkingen die Huang Lee opnoemt. Ik wil ook graag de personen zien die je tegenkomt in de missie. (Van sommigen weet je de naam niet, maar noem hun functie) Hij is niet moeilijk, maar vereist toch enig (type)werk denk ik . Suc6 Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is net zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden Doe dan alleen de missie De missie heet Under The Gun Dat is niet het enige wat ik wilde horen. Het is niet zo dat als zij zeggen dat het te veel is het ook zo is. Dit antwoord is goed als je nu nog de 2 uitdrukkingen opnoemt ben ik tevreden ''keep your friends close and your enemies closer'' en de tweede uitdrukking is ''look before you leap'' Dat is helemaal goed! . Hehe eindelijk iemand die niet loopt te zeuren over de vraag. Jij mag nu een vraag stellen Reageren
Nimroth Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Nou komt ie dan: Wanneer kan je de Rhino tank kopen? Reageren
jordir Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Nou komt ie dan:Wanneer kan je de Rhino tank kopen?ik weet het niet zeker.als je de de Rhino missie bij het vliegveld hebt gedaan denk ik Reageren
Nimroth Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Nou komt ie dan:Wanneer kan je de Rhino tank kopen?ik weet het niet zeker.als je de de Rhino missie bij het vliegveld hebt gedaan denk ik nee niet bij de rhino missie Reageren
boler Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Als de xin missie hebt gedaan? toen kon ik volgens mij de rhino kopen, (kan ook zijn na story line, daartussen heb ik niet gekeken) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Als je de storyline uit hebt. Reageren
Nimroth Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Als je de storyline uit hebt. Jep, jij hebt hem goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.