Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Hoe heet de missie waarbij je niet officieel aan een race deelneemt? Whack the Racers Goed! Wat is een teaser eigenlijk voor soort wapen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Met de teaser kun je iemand onder stroom zetten tot hij gaat branden. Je ammunitie gaat omlaag, maar je ammunitie gaat na het gebruiken weer terug. Ammu-Nation informatie: Teaser Gun shy, but trigger happy? Get excited. Get delirious. Get all the pain compliance you need with this 'non-lethal' weapon. Rating (het Teaser icoontje staat niet in de Ammu-Nation info) Bewerkt: 12 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Met de teaser kun je iemand onder stroom zetten tot hij gaat branden. Je ammunitie gaat omlaag, maar je ammunitie gaat na het gebruiken weer terug. Ammu-Nation informatie: Teaser Gun shy, but trigger happy? Get excited. Get delirious. Get all the pain compliance you need with this 'non-lethal' weapon. Rating (het Teaser icoontje staat niet in de Ammu-Nation info) Goed Jij mag een vraag stellen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Op welke datum/tijd is Badger OS versie 534 vrijgegeven? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Op welke datum/tijd is Badger OS versie 534 vrijgegeven? Huh? Bedoel je de illegale versie? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Nee, de Badger OS is het OS (Operating System, Windows is ook een OS) waar je PDA op draait. Door op een bepaalde knop te drukken zie je informatie over het Badger OS. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Nee, de Badger OS is het OS (Operating System, Windows is ook een OS) waar je PDA op draait. Door op een bepaalde knop te drukken zie je informatie over het Badger OS. De versie 543 is uitgebracht op: 15:52:20 op 01/23/09 Dat kan je zien als je in je PDA op dat rode logo'tje klikt in de rechter boven hoek. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Dit is correct, er staat: About Badger OS Version 534 (15:52:20 01/23/09) Registered to <je naam> Friend code ************ For more information go to www.rockstargames.com/chinatownwars/ Ok Bewerkt: 13 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Koeky7 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Dit is correct, er staat: About Badger OS Version 534 (15:52:20 01/23/09) Registered to <je naam> Friend code ************ For more information go to www.rockstargames.com/chinatownwars/ Ok In GTA CW zitten natuurlijk de burgershot en de clucking Bell. Maar in GTA CW zit nog een zelfde-soort bedrijf. Hoe heet dit bedrijf? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Rusty Browns Donuts? PS: Als dit goed is, post ik morgen pas een vraag omdat dit mijn derde post vandaag is. Bewerkt: 13 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Rusty Browns Donuts?PS: Als dit goed is, post ik morgen pas een vraag omdat dit mijn derde post vandaag is. Je mag denk ik nog wel een vraag stellen alleen mag je niet meer antwoorden op een vraag. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Rusty Browns Donuts?PS: Als dit goed is, post ik morgen pas een vraag omdat dit mijn derde post vandaag is. Fout, ik geef een hint: Je kan van dit bedrijf ook krasloten kopen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Rusty Browns Donuts?PS: Als dit goed is, post ik morgen pas een vraag omdat dit mijn derde post vandaag is. Fout, ik geef een hint: Je kan van dit bedrijf ook krasloten kopen. Scratch Cards? Reageren
Svenie Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Het is een bedrijf dat een jaar eerder (GTA IV) nog niet te vinden is in Liberty City, met name Wigwam burger? Reageren
Koeky7 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Het is een bedrijf dat een jaar eerder (GTA IV) nog niet te vinden is in Liberty City, met name Wigwam burger? Correct! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.