Jump to content

turismo


samson

Recommended Posts

hoi mensen ik had een vraag ik ben nu nog steeds in de eerst level en daar ben ik met die telefoon missies bezig alleen is mijn vraag als je die helemaal af moet maken ik heb ongeveer 2 keer achter elkaar turismo gedaan en ik moet steeds het zelfde ritje rijden houd dit ook nog weer op of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem dan wel gehaald? Kreeg je $10.000?

Je kan het beste rijden met een Firetruck. Een Firetruck? Ja, een Firetruck. Haal die op en ga naar de 'Starting Grid'. Omdat de Firetruck zo groot is, past hij niet tussen de auto's. Als je een van de auto's raakt begint de race automatisch. Knal dus keihard tegen die auto's aan zodat de race begint. Omdat de Firetruck zo groot is blaast hij werkelijk de auto's weg. Je hebt dus een tijdje om op snelheid te komen. Als ze je voorbij proberen te komen, knal je ze gewoon aan de kant. De auto's zijn onverwoestbaar dus schieten op de auto's helpt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

whaha ik begin de race zorg voor een 2e auto en ik voer de code in dat auto's ontploffen en jah ik haal hem elke keer maar hij blijft terug komen

Dan moet je ook geen cheat gebruiken, want de auto's zijn onverwoestbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

whaha ik begin de race zorg voor een 2e auto en ik voer de code in dat auto's ontploffen en jah ik haal hem elke keer maar hij blijft terug komen

Dat komt dat je alle missies van El Burro al hebt uitgespeeld (Turismo, I scream, you Scream, Trial by Fire en Big 'n Veiny). Je kunt na alle missies uitspelen van een telefoon één missie opnieuw doen om je record te verbeteren en dat is hier Turismo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb het met een banshee gedaan en oefenen baart kunst he.

Ik heb turismo voor de 39ste keer gehaald zonder firetruck of cheat.Moeilijk,nee.

Bewerkt: door Ferrari420
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem met de Stinger gedaan, echt vreselijk, achterelkaar de code dat je weer gezond wordt induwen, aangezien alle gangs die er rond liepen om mij zaten te schieten. Ik vond het wel éénvan de moeilijkste missies. Maar gewoon veel oefenen en het lukt vanzelf wel. Bij de Firetruck heb je ook nog het voordeel dat andere weggebruikers voor je aan de kant gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...