hielkeh Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) Hoi iedereen. Ik heb voor een film een mod nodig waarbij een grove member (skin ID 107) in een greenwood zit. Het punt is, dat het echt een carmod moet zijn, waarbij die skin (maakt niet uit of hij insolid is of niet) in de auto zit, zonder dat er een actor in de auto zit. Het moet dus door de vooruit lijken of er iemand in zit, zonder dat dit daadwerkelijk het geval is. Als zijn benen er niet aan zitten is dit totaal niet erg, zolang het er door de vooruit maar uit ziet alsof hij er in zit. Als iemand dit zou willen zou dat echt ongeloofenlijk ge waardeerd worden. Je zou hier echt een film mee redden. Ik zal diegene gelijk de DFF en txd bestanden van de auto en van de skin sturen. Bij voorbaat heel erg veel dank, Hielkeh. Bewerkt: 16 maart 2009 door hielkeh Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Hoi iedereen. Ik heb voor een film een mod nodig waarbij een grove member (skin ID 107) in een greenwood zit. Het punt is, dat het echt een carmod moet zijn, waarbij die skin (maakt niet uit of hij insolid is of niet) in de auto zit, zonder dat er een actor in de auto zit. Het moet dus door de vooruit lijken of er iemand in zit, zonder dat dit daadwerkelijk het geval is. Als zijn benen er niet aan zitten is dit totaal niet erg, zolang het er door de vooruit maar uit ziet alsof hij er in zit. Als iemand dit zou willen zou dat echt ongeloofenlijk ge waardeerd worden. Je zou hier echt een film mee redden. Ik zal diegene gelijk de DFF en txd bestanden van de auto en van de skin sturen. Bij voorbaat heel erg veel dank, Hielkeh. weet je wel hoe veel werk dat is een nieuwe mod maken? je bent er zo langer dan 2uur mee bezig en dat voor een filmpje van 10mins. mods maak je pas als je het zelf wil en je het leuk vind. dus ik denk dat niemand dit voor je zou maken. groetjes:graafschap.b Reageren
hielkeh Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik weet hoe lang het duurd om een mod te maken, geloof me. Het voordeel met deze mod is dat er geen nieuwe dingen gemaakt hoeven te worden, alleen twee dingen samen voegen. En het is geen filmpje van 10 minutes, maar een film van zo'n 30 minuten, met ongeveer 3 maanden aan werk met het filmen, plannen en modden. Reageren
K.O. Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 2 Uur is wel érg overdreven hoor, maar goed. Kun je echt niet gewoon een actor in een voertuig plaatsen met SCM/CLEO? Dat zou echt veel makkelijker zijn... De texture van de greenwood heeft nogal weinig bruikbare inhoud, dus het is geen kwestie van eventjes een texture aanpassen. Je zult de texture in 3DSMax opnieuw op het voertuig moeten mappen. Kijk bijvoorbeeld eens hier of hier of naar één van de andere tutorials. Hoe spijtig het ook is ben ik het er wel mee eens dat het lastig voor je zal worden om iemand te vinden die dit even voor je wilt doen. Zelf heb ik er namelijk ook niet bijzonder veel zin in nu. Reageren
hielkeh Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Nee, sorry, er een actor inzetten is echt onmogenlijk. Als nietmand dit zou willen doen zou ik het wel erg jammer vinden. Er is helaas niet veel wat ik als beloning ter beschikking zou kunnen stellen. Mocht iemand het wel willen doen, maar er ook iets voor terug wil moet hij/zij dat maar zeggen, ik heb er behoorlijk wat voor over. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Zou je misschien kunnen zeggen waarom je het precies zo nodig hebt? Er is waarschijnlijk een manier waarop het wel kan, dan kunnen we je nog helpen zonder dat je de film hoeft laten te vallen Reageren
hielkeh Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Nee, er is geen amkkelijkere manier om dit op te lossen. Er moet een shot van een rijdende auto gemaakt worden, door de voorruit. Dit is met camhack niet mogenlijk. Het is wel mogenlijk om een auto te slepe, enn met camhack achteruit te kijken, waardoor je toch een beeld van de voorruit hebt van de gesleepte auto. Het punt is dat je in de sa-mp server waar wij filmen alleen auto's kan slepen waar verder niemand in zit. Dus het moet lijken alsof er iemand in de auto zit, terwijl dit niet het geval is. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Je kan misschien het shotje ook opnemen in Single Player, je kan dan met CLEO de auto laten rijden mét actor, de camera kan je ook gewoon verstellen. Reageren
hielkeh Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 nee, er moet van alles op de achtergrond gebeuren, wat echt veel te lastig zou worden in singleplayer. Zou iemand de mod nog kunnen maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.