Thomazio Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 als ik een tijdje GTA 3 speel gebeurt er op een gegeven moment iets vreemds: - Auto's worden onzichtbaar(dwz je ziet alleen de wiellen en het "poppetje"nog) - Bij voetgangers worden ledematen onzichtbaar - sommige gebouwen worden onzichtbaar - de grond verdwijnt op sommige stukken en dan zie je een blauwe gloed dat is dus niet echt fijn spelen... en ik heb het spel wel gewoon gekocht... zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand dit te verhelpen? p.s. ik heb ook de patch al geïnstalleerd Reageren
Deluxo Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 - de grond verdwijnt op sommige stukken en dan zie je een blauwe gloed Heb ik ook wel eens. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Heb je mods geinstalleerd? Zo niet, probeer dan eens een nieuwe installatie. Ook zou ik graag willen weten wat voor videokaart je hebt. Reageren
Thomazio Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Heb je mods geinstalleerd? Zo niet, probeer dan eens een nieuwe installatie. Ook zou ik graag willen weten wat voor videokaart je hebt. nee ik heb geen mods geïnstalleerd..en wat bedoel je met een nieuwe instalatie? ik heb hem al wel vaker opnieuw geïnstalleerd als je dat bedoelt.mijn videokaart is : ATI Radeon 9800 Pro AGP Reageren
JeGe Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Heb je mods geinstalleerd? Zo niet, probeer dan eens een nieuwe installatie. Ook zou ik graag willen weten wat voor videokaart je hebt. nee ik heb geen mods geïnstalleerd..en wat bedoel je met een nieuwe instalatie? ik heb hem al wel vaker opnieuw geïnstalleerd als je dat bedoelt.mijn videokaart is : ATI Radeon 9800 Pro AGP Die videokaart lijkt me wel goed genoeg.. MÁÁR, krijgt hij ook voldoende gekoelde lucht? Want dit probleem zie je vaak bij spelers die een te hete videokaart hebben. Reageren
Thomazio Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Heb je mods geinstalleerd? Zo niet, probeer dan eens een nieuwe installatie. Ook zou ik graag willen weten wat voor videokaart je hebt. nee ik heb geen mods geïnstalleerd..en wat bedoel je met een nieuwe instalatie? ik heb hem al wel vaker opnieuw geïnstalleerd als je dat bedoelt.mijn videokaart is : ATI Radeon 9800 Pro AGP Die videokaart lijkt me wel goed genoeg.. MÁÁR, krijgt hij ook voldoende gekoelde lucht? Want dit probleem zie je vaak bij spelers die een te hete videokaart hebben. oh dat zou dan nog wel het probleem kunnen zijn.... Reageren
guib Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Heb je mods geinstalleerd? Zo niet, probeer dan eens een nieuwe installatie. Ook zou ik graag willen weten wat voor videokaart je hebt. nee ik heb geen mods geïnstalleerd..en wat bedoel je met een nieuwe instalatie? ik heb hem al wel vaker opnieuw geïnstalleerd als je dat bedoelt.mijn videokaart is : ATI Radeon 9800 Pro AGP Die videokaart lijkt me wel goed genoeg.. MÁÁR, krijgt hij ook voldoende gekoelde lucht? Want dit probleem zie je vaak bij spelers die een te hete videokaart hebben. oh dat zou dan nog wel het probleem kunnen zijn.... mijn computer staat onder een plank en word altijd super heet Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ga een met een stofzuigerslang in je computer. Ik doe dat altijd één keer in de maand. Dit zorgt ervoor dat het stof eruit gaat, zodat hij minder heet wordt. Reageren
guib Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ga een met een stofzuigerslang in je computer.Ik doe dat altijd één keer in de maand. Dit zorgt ervoor dat het stof eruit gaat, zodat hij minder heet wordt. volgens mij doet mijn moeder dat al, mijn comp loopt per dag ongeveer 20 keer vast Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ga een met een stofzuigerslang in je computer.Ik doe dat altijd één keer in de maand. Dit zorgt ervoor dat het stof eruit gaat, zodat hij minder heet wordt. volgens mij doet mijn moeder dat al, mijn comp loopt per dag ongeveer 20 keer vast Wordt het dan niet eens tijd dat je je systeem of upgraded, of opruimt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.