Jump to content

Xbox360 screentje ?

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• Mania-92

6

• Sasuke

5

• Simsfan88

2

Geplaatst:

Die lijkt niet echt op de X-Box 360.... maar omdat google er tijdelijk uitligt kan ik niet de goede zien.

Geplaatst: (bewerkt)
Die lijkt niet echt op de X-Box 360.... maar omdat google er tijdelijk uitligt kan ik niet de goede zien.

jawel hoor dat is de xbox 360 ik heb heel veel op internet gekeken en alemaal zijn het de zelfde

dus dat is de xbox 360 :D

EDIT; hier nog wat screens

---------------------------------

1114348168.jpg

------

1114246475_1.jpg

------

en google doet het weer :D

Bewerkt: door bjorn12
Geplaatst:

jawel hoor dat is de xbox 360 ik heb heel veel op internet gekeken en alemaal zijn het de zelfde

Ow B) .

Kan best maar hij staat zo raar genomen op die foto... :)

Geplaatst:

Lol, je vraagt google om een Xbox360 plaatje ? :lol:

Dit is volgens de bron de echte. 13 mei word hij tentoongesteld op MTV.

Geplaatst:

ik heb 3 xboxen gehad :puh:

ik vind het nie echt super cool

word saai (vind ik) me pc gaat toch voor :puh:

meschien haal ik wel een xbox 2...

maar eerst een PSP :puh:

Geplaatst:

EDIT; hier nog wat screens

---------------------------------

1114348168.jpg

------

1114246475_1.jpg

------

en google doet het weer :D

ik denk niej dat dat de egte 360 is het lijkt me raar als ze nu al op het net staan terwijl microsoft ze pas 13 mei gaat t0nen

Geplaatst:

Jah ik geloof er ook allemaal niets van aangezien er ook zoveel fake ps3 screens circuleren op het net.. :puh:

Wel stijlvol design.. :)

Geplaatst:

@ GTASuPahGaMeR..!

Dat was precies die ps3 screen waar ik op doelde...

Daarom geloof ik het nog niet ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze nu al screens zouden laten zien, aangezien dit meestal een lange tijd duurt en dus geheim en mysterieus blijft.. :rolleyes: :puh:

Geplaatst:

Ik heb even gezocht naar de nieuwe xbox, je kunt eindeloos gaan zoeken want er zijn wel meer dan honderd verschillende plaatjes van een nieuwe xbox.

Ronde xboxes en witte controles, ik heb zelfs een plaatje van een xbox gezien maar dan ook letterlijk met de naam box het was echt zo'n grote dikke box zwart.

Dus we kunnen wel meer plaatjes van xboxes neer gaan zetten maar dat zullen niet de echte zijn.

Er word volgens mij nog steeds hard aan gewerkt.

En over een paar maanden zou er wel eens een echt plaatje tevoorschijn kunnen gaan komen. ;)

Geplaatst:

Defintieve uiterlijk Xbox 360 nu al onthuld

Het leek Microsoft bijna te gaan lukken om het definitieve (en 100% echte) uiterlijk geheim te houden, met nog maar een kleine week voor de boeg. De website Engadget.com heeft echter toch de hand weten te leggen foto's van de console, voor de presentatie op de buis is gekomen. De foto's zijn genomen met een mobiele telefoon op de Microsoft's Xbox360 Launch Party van gisteravond.

1115499268.jpg

De foto bevestigt de betrouwbaarheid van de eerder uitgelekte afbeeldingen. Niet alleen vertoont de foto een overeenkomstig design, we zien ook op de foto een witte gamepad, een Eye Toy-achtige camera en aan de bovenkant een plek voor een verwisselbare harde schijf. Hieronder kun je een foto zien van de afstandbediening die wordt meegeleverd, om bijvoorbeeld DVD's mee af te spelen.

1115501671.jpg

Daarnaast heeft de website Ourcolony wederom een opmerkelijke afbeelding online gezet. Onderstaand plaatje wijst erop dat eigenaren het uiterlijk van hun Xbox 360-console kunnen gaan aanpassen.

17ke.jpg

De website Engadget.com heeft nu ook een close-up shot van de gamepad, die bij de Xbox 360 mee komt.

28zj.jpg

Bron: T-plaza

Geplaatst:

Alsjeblieft dat ding is niet om aan te zien.

Het is gewoon een soort witte doos met bijna geen details.

Ik ben zelf ook geen x-box liefhebber nee ik geloof niet dat microsoft dat heeft gemaakt :blink:

Geplaatst:
Alsjeblieft dat ding is niet om aan te zien.

Het is gewoon een soort witte doos met bijna geen details.

Ik ben zelf ook geen x-box liefhebber nee ik geloof niet dat microsoft dat heeft gemaakt :blink:

Ik vind het ook niet echt mooi, de eerste x-box vond ik al niet mooi.

Maar deze vind ik nog lelijker, als je dat in je woonkamer zet dan lachen de mensen je gewoon uit.

Die xbox 360 koop ik dus zeker niet

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...