Jump to content

Xbox360 screentje ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het ook niet echt mooi, de eerste x-box vond ik al niet mooi.

Maar deze vind ik nog lelijker, als je dat in je woonkamer zet dan lachen de mensen je gewoon uit.

Die xbox 360 koop ik dus zeker niet

dus... jij haalt een console niet omdat hij er lelijk uit ziet <_< wat boeit dat... het gaat t0ch om de games

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

7

• Mania-92

6

• Sasuke

5

• Simsfan88

2

Geplaatst:

Maar deze vind ik nog lelijker, als je dat in je woonkamer zet dan lachen de mensen je gewoon uit.

dus... jij haalt een console niet omdat hij er lelijk uit ziet <_< wat boeit dat... het gaat t0ch om de games

Agree...

Ik vind de gamecube ook niet bepaald stijlvol qua design hijs gewoon lekker simpel, heeft voor mij de games duz koop ik een Gamecube.

Toen ik een Gameboy pocket ging kopen was het de laatste lading en waren er alleen nog maar roze, toen heb ik hem gewoon gekocht dus ik heb een roze gameboy die dezelfde games als een zilveren of andere kleurige gameboy afspeelt. Zal mij een zorg zijn offie roze is.. B)

Geplaatst:

Ze hadden er toch wel wat meer tijd in moeten stoppen in het uiterlijk het lijkt op een in een kwartiertje geknutselse doos.

Ik vind dat dit niet kan bij een goed product.

Geplaatst:

Jemig wat een groot ding, en het ziet er ook nog niet eens uit, beetje van ps2 afgekeken lijkt me <_<

Geplaatst:

ik vind hem ook niet echt geweldig uitzien.... maar het gaat natuurlijk ook om de games

Geplaatst:

Een goed product moet er niet ze goedkoop uitzien vind ik dat verminderd het product.

En Yohan het gaat niet om de kleur maar om de vorm het design

Geplaatst:

Jah pcies dat bedoelde ik ook te zeggen kwantiteit is beter dan kwaliteit ofzo.. :puh:

Najah anyways it's al bout the GAMES.. B)

Geplaatst:

Natuuuurlijk gaat het om de games, ik was al niet van plan om de xbox 360 niet te kopen, nu dat ik die foto heb gezien ga ik hem zeker niet kopen.

Geplaatst:

Valt toch wel mee dat hij lelijk is. Ik vond de eerste lelijker. En wat maak het nou uit hoe hij eruit ziet als hij maar goede prestaties levert. ;)

Geplaatst:

Misschien komen er wel andere kleuren xboxes dan ziet het er niet zo saai uit en vind je het er misschien aantreklijker er uitzien. ;)

Geplaatst:

Dit kan niet de x-Box 360 zijn, er zit namelijk niks van een X of een Box in... Wel mooi gemaakt strak design.

Geplaatst: (bewerkt)
Een goed product moet er niet ze goedkoop uitzien vind ik dat verminderd het product.

Haha, oh wat lach ik nu...

Als jij toch eens wist hoeveel deze Xbox aankan ! :lol:

Het is gewoon een PC-next generation console ! Wie denk je dat dit allemaal mogenlijk maakt ? Wie is er de rijkste man v.d wereld ( oke, mischien niet helemaal, las het wel ) en weet waar hij mee bezig is !? Bill Gates uiteraard.

Als je zo speculeert over de Xbox's uiterlijk heb ik wel wat over de Ps2 te zeggen :

2 dozen op elkaar met airco. uit m'n vaders auto.

Het gaat helemaal niet om het uiterlijk van zo'n console, dat het een vierkant ding is, is toch geen rede om hem niet te kopen ? of ik praat met PS2-fanboys hier ! Beoordeel jij mensen van hun uiterlijk ? Moet je wel triest zijn, het gaat om het innerlijk, in een console precies hetzelfde. Je kan hem ontzichtbaar of roze verven, of hem in de vorm van een drol maken, maar als hij draait als een grote beer ben ik al blij. Daarom kocht ik een Xbox : GRAPHICS. Ookal is hij aan de grote kant, hij is zo veel steviger en goed gebouwd. Ik gaf hem per ongeluk een harde stoot, maar hij draait even goed.

Nog 4 dagen voor hij echt word geshowed op MTV 19:30 volgens mij.

Verbaas me hoe ze die fake designs kunnen maken ! :lol:

Bewerkt: door Hayate X
Geplaatst:

Het is gewoon een PC-next generation console ! Wie denk je dat dit allemaal mogenlijk maakt ? Wie is er de rijkste man v.d wereld ( oke, mischien niet helemaal, las het wel ) en weet waar hij mee bezig is !? Bill Gates uiteraard.

Als je zo speculeert over de Xbox's uiterlijk heb ik wel wat over de Ps2 te zeggen :

Het gaat helemaal niet om het uiterlijk van zo'n console, dat het een vierkant ding is, is toch geen rede om hem niet te kopen ? of ik praat met PS2-fanboys hier ! Beoordeel jij mensen van hun uiterlijk ? Moet je wel triest zijn, het gaat om het innerlijk, in een console precies hetzelfde. Je kan hem ontzichtbaar of roze verven, of hem in de vorm van een drol maken, maar als hij draait als een grote beer ben ik al blij. Daarom kocht ik een Xbox : GRAPHICS. Ookal is hij aan de grote kant, hij is zo veel steviger en goed gebouwd. Ik gaf hem per ongeluk een harde stoot, maar hij draait even goed.

helemaal mee eens...kan de cube n0g wat van leren van de sterke box.... k laat mijn cube 1 keer van mijn bed vallen.. GELIJK NA DE MAKEN WAT ME 30 KOSTE :angry: Ps2 en b0x kunnen wat hebben :D

Geplaatst:

helemaal mee eens...kan de cube n0g wat van leren van de sterke box.... k laat mijn cube 1 keer van mijn bed vallen.. GELIJK NA DE MAKEN WAT ME 30 KOSTE :angry: Ps2 en b0x kunnen wat hebben :D

Jah idd het gaat om de games en prestaties van de console.. :)

Enne about the gamecub, ik liet hem een keer van de trap vallen (vanaf zolder) toen plofte die op de 2 etage neer, en hij doet het nog steeds.. :) Hij rammelt wel maar de games kan ik nog spelen en dat telt dzu ga me nou niet vertellen dat de Gamecube niet stevig is.. ;) Jij had gewoon dikke pech.. :puh: (of ik gewoon geluk maar goed.. )

De mensen die deze fakescreens maken die zien gewoon jullie gezichten voor hen wanneer jullie ze zien, en zo maken ze er nog 20 ze hebben er plezier om jullie te misleid d.m.v dit soort screens.. :puh: Wat je wel nie kan met de Photoshops van tegenwoordig.. :blink: B)

Geplaatst:

Wow, ik vind hem er vet uitzien!

Die moet ik zeker hebben, alleen al om het uiterlijk! :thumbsup:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...