yuriy Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) yo mensen ik wil vice city multiplayer spellen maar wa moe ik doen welke mods moe ik instal doen ??? ik heb wel The All-Seeing Eye en MTAInstall-0.3r2 ook maar wa moe ik doen om multiplayer te kunnen spellen Bewerkt: 8 mei 2005 door yuriy Reageren
Erulezz Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Download eerst MTA 0.5 van gtagames.nl , en installeer het , easy as that. Reageren
Extreme G Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 ga hier heen Hier download mta 0.5 en je moet wel patch 1.1 installed hebben dacht ik :blink: Reageren
yuriy Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) ga hier heen Hier download mta 0.5 en je moet wel patch 1.1 installed hebben dacht ik :blink: heb ik gedaan en alles ga goed en dan druk ik op staart en er staat:error Bewerkt: 8 mei 2005 door yuriy Reageren
yuriy Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 wat komt er te staan dan? er staat ERROR:C:/Program Files/GTA - VICE CITY/data/mtad.scm could not be located. Please reinstal MTA or reset the game path (Optoins Tab -> RESET GAME Path). da staat er op wa moe ik doen Reageren
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Topic title changed! Druk op 'Reset Game Path' in de MTAClient. Als dat niet werkt, installeer je MTA opnieuw. In 5min. gepiept. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.