Jump to content

Video Kaart + RAM

Recommended Posts

Geplaatst:

Hellow :D

Ik heb even een vraagje.

Ik wil graag weten of mijn video kaart een klein beetje goed is :puh: ( snap er zelf geen hol van )

NVIDIA GeForce FX 5200

als het goed is, is dat hem ( toch ? )

Als ik namelijk Assassins creed opstart.. komt er alleen ZWART en WIT beeld ( steeds achter elkaar ) ZWART. WIT. ZWART .WIT enz.

Ondertussen hoor ik wel alle muziek..

en naar een tijdje blijft hij zwart en gebeurt er niks.. dan hoor ik nog een klein beetje muziek.

Ik denk dat het aan mijn vid. kaart ligt :7

En ik vrees dat 1 Gb RAM niet zo veel is :puh:

Dus moet ik meer bijkopen.

Volgens mij moet ik dan iets met AMD kopen.

want laatst mocht ik van iemand de zijne proberen van 2 Gb maar die paste niet omdat het geen AMD was maar iets anders.

Kun je deze va AMD ook bij media markt ofzo kopen ? ( 2Gb als het kan , hoe duur is het ongv dan ? )

tnx, hoop dat ik beetje duidelijk was :puh: .

Frank dangerz :cya:

• Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

55

• TaartJJ~!

21

• Sprunk

18

• Djmaddox

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1. Die videokaart is inderdaad de boosdoener, hij stelt niet zo veel voor. Je kunt overwegen een nieuwe grafische kaart te kopen. Wat is je moederbord? (zoek het op met PC wizzard 2008)

2. Ik heb nog nooit geheugen gezien van AMD. AMD is de maker van processoren, samen met concurrent Intel. Ze hebben bij de media markt verder wel gewoon geheugen, ik denk van het merk Kingston of Dane-elec. Maar let wel even goed op dat je het goede geheugen koopt. Dus kijk ook eerst even met PC wizzard 2008 welk geheugen je hebt, of kijk op de sticker van je huidige geheugenbank.

Geplaatst:
1. Die videokaart is inderdaad de boosdoener, hij stelt niet zo veel voor. Je kunt overwegen een nieuwe grafische kaart te kopen. Wat is je moederbord? (zoek het op met PC wizzard 2008)

2. Ik heb nog nooit geheugen gezien van AMD. AMD is de maker van processoren, samen met concurrent Intel. Ze hebben bij de media markt verder wel gewoon geheugen, ik denk van het merk Kingston of Dane-elec. Maar let wel even goed op dat je het goede geheugen koopt. Dus kijk ook eerst even met PC wizzard 2008 welk geheugen je hebt, of kijk op de sticker van je huidige geheugenbank.

Bedankt voor de Reactie :)

Ik heb zitten kijken op PC Wizard 2008.

Ik kwam erachter. ( als ik dus een nieuwe vid.kaart wil kopen ) Moet ik iets Met AGP hebben

Want ik heb gezien dat je AGP of PCI ofzo kunt hebben ( toch :puh: ? ) en ik heb dus AGP

en bij RAM zag ik dit: ( zie bijlage )

Welke Ram moet ik nu kopen ??

Frank Dangerz :)

RAM_INFO.rtf

Geplaatst:

Je kan alleen nog deze halen bijvoorbeeld. Je PC heeft DDR 400. Dit is erg oud geheugen, en je hele PC zal wel behoorlijk oud zijn.

Kun je niet gewoon sparen voor een nieuwe PC. Voor 500 euro heb je al een redelijk systeempje (als je hem zelf samenstelt.) ^_^

Geplaatst:

De harde waarheid is gewoon dat er niks meer te doen is aan je pc, nieuwe kopen dus of je wil of niet maar met die pc ga je amper pacman runnen bij wijze van spreke.

Geplaatst:
Frank, als je een nieuwe PC besluit te kopen, wat is dan je budget?

Hij heeft nog geen woord gesproken over nieuwe PC :7

Geplaatst:

haha :puh:

wat jullie allemaal zeggen klopt wel :puh:

Maar ik heb nog niet gezegd dat het een samengestelde PC is .

Er kwam laats iemand kijken in de kast en die zei dat het opzich wel een goede PC is .

Maar daar weet ik verder niks van.

Als ik een nieuwe PC wil kopen zou ik miss tussen 300 en 400 zitten.

Kun je daar een fatsoenlijke van kopen ?

ik speel nu Cod2

Gta3

Gta Vice City

Deze spellen zijn niet groot . vergeleke met de spellen als Assassins Creed COD4 / 5 GTAIV :7

Frank , Dangerz :)

Geplaatst: (bewerkt)

Zal wat proberen binnen je budget te persen, maar met bestuuringssysteem word wat krapjes.

Heb je een voorkeur voor AMD/Intel?

Heb dit er van kunnen maken met Intel, iets over het budget.

noybmh.jpg

ATi Radeon HD3870

2GB geheugen

320GB HDD

Intel Pentium Dual Core E5200 @ 2,5GHz

Zal kijken of ik het met AMD kleiner kan maken..

Resultaat:

6ptjk4.jpg

Iets goedkoper, zelfde specs maar een AMD Athlon X2 6000+ @3,1GHz

Volgens mij presteert het AMD systeem beter, maar ik kan het zo niet met zekerheid zeggen, aangezien ik redelijk een leek ben op het gebied van AMD.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:

Ik heb ook wat voor je in elkaar gezet op alternate.nl. Een AMD dual core van 2500 Mhz. Dat is 100Mhz langzamer dan die van mij. En ik kan alles ermee doen, GTA, Photoshop etc. dus je hebt een goede processor. De videokaart is ook goed voor CoD4 en 5, zelfs voor IV. Je kunt op deze PC, en op die van Taart-JJ ook gewoon IV spelen.

En binnen je budget:

Geplaatst:

hey,

Bedankt voor je Reactie.

Ik heb er veel aan.

Ik zou nog even kijken.

zou ik bij Media markt ( of zo zoort winkel ) een kant en klare PC kunnen kopen waar je een beetje goed op kunt gamen. ( als het kan tussen mijn budget )

Frank dangerz

( sorry voor de laate reacie ik was weg )

Geplaatst:

oo :puh: d8 ik al .

Dus dan zou ik die in deeltjes moeten bestellen .. komt het dan in elkaar ( alles ) of moet ik dat zelf doen ..

:puh: denk het 2e

Geplaatst:
hey,

Bedankt voor je Reactie.

Ik heb er veel aan.

Ik zou nog even kijken.

zou ik bij Media markt ( of zo zoort winkel ) een kant en klare PC kunnen kopen waar je een beetje goed op kunt gamen. ( als het kan tussen mijn budget )

Frank dangerz

( sorry voor de laate reacie ik was weg )

Samen gestelde pc's zijn altijd te duur.

Denk dat je met een samengestelde pc van 400 a 500 euro niet veel mee kunt :N.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...