FrankDangerz Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 hey,Bedankt voor je Reactie. Ik heb er veel aan. Ik zou nog even kijken. zou ik bij Media markt ( of zo zoort winkel ) een kant en klare PC kunnen kopen waar je een beetje goed op kunt gamen. ( als het kan tussen mijn budget ) Frank dangerz ( sorry voor de laate reacie ik was weg ) Samen gestelde pc's zijn altijd te duur. Denk dat je met een samengestelde pc van 400 a 500 euro niet veel mee kunt . oke. nou dan denk ik toch dat ik het in delen koop. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 hey,Bedankt voor je Reactie. Ik heb er veel aan. Ik zou nog even kijken. zou ik bij Media markt ( of zo zoort winkel ) een kant en klare PC kunnen kopen waar je een beetje goed op kunt gamen. ( als het kan tussen mijn budget ) Frank dangerz ( sorry voor de laate reacie ik was weg ) Samen gestelde pc's zijn altijd te duur. Denk dat je met een samengestelde pc van 400 a 500 euro niet veel mee kunt . Nou? Maar je kunt natuurlijk altijd nog je pc upgraden Als je uiteindelijk games wilt spelen en je hebt slechte videokaart, hoef je natuurlijk niet perse een andere pc te kopen Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 jewel . Maar ik weet niet zeker of mijn PC wel een fatsoenlijke vid kaart aan kan . hoe kan ik dat weten? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 jewel .Maar ik weet niet zeker of mijn PC wel een fatsoenlijke vid kaart aan kan . hoe kan ik dat weten? Hier de specs posten Dan kan vast iemand hier je vertellen of het kan, zijn hier slimme mensen genoeg Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) oo d8 ik al .Dus dan zou ik die in deeltjes moeten bestellen .. komt het dan in elkaar ( alles ) of moet ik dat zelf doen .. denk het 2e Je kan het zelf bouwen, maar als je wilt dat het gebouwd word kost je dat zo'n €50 extra. jewel .Maar ik weet niet zeker of mijn PC wel een fatsoenlijke vid kaart aan kan . hoe kan ik dat weten? Door je specs te posten, zoals processor en moederbord. Bewerkt: 17 maart 2009 door TaartJJ~! Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 jewel .Maar ik weet niet zeker of mijn PC wel een fatsoenlijke vid kaart aan kan . hoe kan ik dat weten? Hier de specs posten Dan kan vast iemand hier je vertellen of het kan, zijn hier slimme mensen genoeg Ik zal even kijken. zou ik geween de hele zooi wat te maken heeft met vid kaart sturen . kijk maar ...>>> Hoop dat het daar in staat, VIDkaart.rtf Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Nee, je processor en moederbord kun je daar niet vinden. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 oke ik kijk wel bij moederbord >>> moederbord.rtf Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 staat geen modelnaam bij Je moet gewoon de PC ff openmaken, staat wel een stikkertje met modelnaam op. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 haha is goed. Ik kijk morgen wel wat er is uitgekomen. en dan zeg ik het wel. Ik stop nu. Frankdangerz, Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Maarja een FX5200 en DDR geheugen zal wel niet gepaard gaan met een snelle processor. Persoonlijk denk ik dat je een Pentium 4 of AMD Athlon hebt, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Klik op start - klik op uitvoeren - en typ "dxdiag" (zonder "") Maak daar nou eens een screenshot van (PrintScreen, boven Insert, Boven pijltjestoetsen) en plak dat in Paint. Sla de foto op als .PNG en upload die in je bericht. Dan weten we alles wat we moeten weten. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Maximale wat je zou kunnen doen is een HD3850 AGP Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Maximale wat je zou kunnen doen is een HD3850 AGP Ja en als de rest de bottleneck vormt haal je er nog geen 50% van de prestatie uit Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Maximale wat je zou kunnen doen is een HD3850 AGP Ja en als de rest de bottleneck vormt haal je er nog geen 50% van de prestatie uit Ja, en dat ik dan ook precies de reden dat we hem een nieuwe PC aanraden. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 oke ik zal het ff doen .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.