Sprunk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Maar ja, nieuwere games dan SA kun je niet meer spelen. Ik zou die set van djmaddox eens in overweging nemen. Bewerkt: 15 april 2009 door Sprunk Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Door Sprunk : De HD3650 kan wel door de Pentium IV worden bijgehouden, en zal in combinatie met die CPU ongeveer dezelfde prestaties leveren. Dus bedoel je nou dat ik met HD3650 een goede combinatie heb en dus goed kan gamen.? Ja sorry ik snap hier echt bijna niks van CPU..? lol. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Door Sprunk : De HD3650 kan wel door de Pentium IV worden bijgehouden, en zal in combinatie met die CPU ongeveer dezelfde prestaties leveren.Dus bedoel je nou dat ik met HD3650 een goede combinatie heb en dus goed kan gamen.? Ja sorry ik snap hier echt bijna niks van CPU..? lol. CPU=Processor Bewerkt: 15 april 2009 door danoontje_nl Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 CPU is de processor, met die videokaart zul je deftig SA kunnen spelen, maar nieuwere games niet. Op de vorige pagina heeft djmaddox een goed alternatief gepost met een deftige PC, alleen was ik genoodzaakt om een kleine aanpassing uit te voeren. Ik zag namelijk een 9800GT, maar de ATi HD4830 levert dezelfde prestaties, en dat scheelt een kleine €20,- Klik Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 CPU is de processor, met die videokaart zul je deftig SA kunnen spelen, maar nieuwere games niet.Op de vorige pagina heeft djmaddox een goed alternatief gepost met een deftige PC, alleen was ik genoodzaakt om een kleine aanpassing uit te voeren. Ik zag namelijk een 9800GT, maar de ATi HD4830 levert dezelfde prestaties, en dat scheelt een kleine €20,- Klik z'n hardeschijf kan hij toch gewoon behouden? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 z'n hardeschijf kan hij toch gewoon behouden? Hij heeft geloof ik niet gezegt dat hij die wil behouden Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik denk toch dat ik voor deze ga HD3650 gewoon omdat ik niet iemand ben die de nieuwste Games speel. ik speel super veel Cod2 Ben verslaafd. Dat spel kan bijna elke PC aan. En gta SA ga ik denk ik ook nog kopen. Dus ik ga bijna zeker voor de HD3650 klinkt verot maar toch . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ok, dat is jou keuze. Weet je al waar je hem gaat kopen? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Nou.. de enige site die ik weet is Azerty Hardware. Als je hem los in de winkel kan kopen zo'n winkel als mediamarkt vind ik het helemaal geweldig. nog andere site's ? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Nou.. de enige site die ik weet is Azerty Hardware.Als je hem los in de winkel kan kopen zo'n winkel als mediamarkt vind ik het helemaal geweldig. nog andere site's ? nee, de meeste pc winkels hebben niet zo groot assortiment, en media markt verkoopt totaal geen hardware. http://tweakers.net/pricewatch/223709/club...-512mb-agp.html Azerty verkoopt hem voor een redelijke prijs, Alternate is wat duurder en de andere zaken ken ik niet. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Azerty is de goeie.. 71 euro Dat is in Raalte Ik woon In Enschede. Dan is dat toch niet super ver .. dacht ik hoor als ik het laat brengen is die 10 euro duurder.. En als ik dan Contant betaal.. aan de deur kan dat? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Azerty is de goeie.. 71 euroDat is in Raalte Ik woon In Enschede. Dan is dat toch niet super ver .. dacht ik hoor als ik het laat brengen is die 10 euro duurder.. En als ik dan Contant betaal.. aan de deur kan dat? Ja dat kan,dat is Rembours en is 17,93 verzendkosten. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ophalen bij Azerty kan ook.. gratis.. kost alleen benzine ^^. Bewerkt: 15 april 2009 door TaartJJ~! Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Haal het wel op. Raalte ligt niet Al te ver van enschede Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik heb de HD3650 besteld op Azerty. Ik haal hem zelf op en Ga pinnen. ( Betaal methode : Pin ) Nu heb ik een Order Nummer gekregen en een E-mail met alle gegevens van wat ik heb gekocht enzo. Maar wat moet ik nu doen met mijn OrderNummer.. En wat met mijn Klanten Nummer... en met mijn E-Mail ?. Kan ik nu gewoon zelf weten wanneer ik die videokaart met mijn OrderNummer af haal? moet ik nog wat uitprinten ;P ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.