Limbolander Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 zou je order gewoon uitprinten idd, weet je zeker dat je alles bij je hebt Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ze zeggen dat je dat moet uitprinten, maar ik heb dat nog nooit gedaan. ordenummer en naam was voldoende. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ach, ik print gewoon alles uit en dan ga ik dat daar wel inleveren. sturen ze me nog een email over de tijd enzo ? of kan ik morgen daar al heen en daar pinnen ;P ? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 ach, ik print gewoon alles uit en dan ga ik dat daar wel inleveren.sturen ze me nog een email over de tijd enzo ? of kan ik morgen daar al heen en daar pinnen ;P ? Je moet eerst effe op Azerty kijken of ze de videokaart op voorraad hebben. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Nou als je Hier kijkt zie je dat er staat: op voorraad bij leverancier. dat is wel goed toch ? Maar wat moet ik daar nu laten zien ?. Als bewijs en komt er nog een email ?. ik snap het niet helemaal. :$ Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Heb je al een bevestigingsemail gekregen dat je spullen op voorraad zijn? En heb je bij het bestellen als verzendmethode ophalen gekozen? EDIT: Het is op voorraad bij de leverancier, niet bij Azerty zelf. Het is dus nog in het verzendhuis. Bewerkt: 16 april 2009 door TaartJJ~! Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Nou als je Hier kijkt zie je dat er staat: op voorraad bij leverancier. dat is wel goed toch ? Maar wat moet ik daar nu laten zien ?. Als bewijs en komt er nog een email ?. ik snap het niet helemaal. :$ Hij is niet op vooraad bij Azerty.Het duurt 2 a3 dagen en dan heeft Azerty hem weer op voorraad.En Taartje zij al dat ordernummer en naam voldoende was. EDIT:Taart was me weer eens voor. Bewerkt: 16 april 2009 door danoontje_nl Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Oke, dus als alles op vooraad is krijg ik nog een mail en dan kan ik met ordernummer enzo daar naar toen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Oke, dus als alles op vooraad is krijg ik nog een mail en dan kan ik met ordernummer enzo daar naar toen Ja. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Oke, dus als alles op vooraad is krijg ik nog een mail en dan kan ik met ordernummer enzo daar naar toen Helemaal goed. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zijn het trouwens 2 á 3 Werkdagen?. Of ook zaterdag en zondag..? Het is namelijk handig dat ik het weet 'voor' Dinsdag ( aankomende ) Of het nou wel of niet in voorad is. Dan heeft me Pa, voor het werk, ergens in die buurt een gesprek. Dan kan die zo doorijden naar Raalte naar Azerty. FrankDangerz Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Zijn het trouwens 2 á 3 Werkdagen?. Of ook zaterdag en zondag..?Het is namelijk handig dat ik het weet 'voor' Dinsdag ( aankomende ) Of het nou wel of niet in voorad is. Dan heeft me Pa, voor het werk, ergens in die buurt een gesprek. Dan kan die zo doorijden naar Raalte naar Azerty. FrankDangerz Nee werkdagen zijn Maandag tm Vrijdag. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Nou, het is alweer maandag en ik heb de bestelling geplaats op donderdag. ( 16 April ) kan het worden ingeschat hoelang dit nog gaat duren, tot dat ik een email krijg van dat het op vooraad enzo is??. Hoelang duurt dit meestal. En als ik inlog op de site van Azerty en kijk bij orders en facturen. Bij die videokaart staat dan . STATUS : wachten op product(en) hoelang nog ? Bewerkt: 20 april 2009 door FrankDangerz Reageren
joppie Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Als je klikt op Orders / Facturen en dan Detail kun je zo zien of het al bij Azerty ligt. Als er een vinkje staat heeft Azerty het. Dan is het alleen nog wachten op een mailtje dat ze het hebben denk ik. ----- Voor mij is het ook de eerste keer, want heb de 11e een pc besteld maar de levertijd voor kast en mobo duren twee weken... Maar waarschijnlijk in de vakantie (volgende week) binnen hoop ik. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Dankje Bij mij staat bij Detail. ( nog steeds ) wachten op product(e) Hoop dat, dat niet lang meer gaat duren . Ik heb gekozen voor Afhalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.