TaartJJ~! Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb vorige week vrijdag een laptop + geheugen besteld, daar staat ook nog steeds wachten op producten x) Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Mijn Videokaart zou deze vakantie toch wel bij Azerty liggen ? Anders ben ik de Videokaart-loos En geloof mij, dat is K*t [/font] Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Mijn Videokaart zou deze vakantie toch wel bij Azerty liggen ?Anders ben ik de Videokaart-loos En geloof mij, dat is K*t [/font] Ik had eens een Coolermaster voeding bestelt, met een levertijd van 14 dagen, toen kreeg ik een mailtje: niet meer leverbaar. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Mijn Videokaart zou deze vakantie toch wel bij Azerty liggen ?Anders ben ik de Videokaart-loos En geloof mij, dat is K*t [/font] Ik had vorige week dinsdag had ik ook wat besteld,met een levertijd van 2 a 3 werkdagen.Vandaag is het verzonden dus zal morgen aankomen.Dus reken op een weekje. Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Wat dat betreft kan de levering op Azerty nog een puntje zuigen aan Alternate. De postbode levert alles wat op voorraad is de volgende dag na bestelling op alternate al af. Maar, alternate is wel duurder... @ Sctzr, heb je bijdehandjes gegeten? azerty fanboy. Bewerkt: 21 april 2009 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) laten we ontopic blijven ipv er een " azerty afzeik topic " van te maken >>> Door Thundercover: Ik dacht dat ik de moderator hier was...? Nja, blijkbaar vergist... Ik zie in ieder geval nog geen reden voor de angst voor een "Azerty Afzeik Topic".<<< nope ben geen azerty fanboy hoor sprunk Bewerkt: 24 april 2009 door Scrtz Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Nou, de e-mail is binnen.. Ik kan de videokaart ophalen Is het mogelijk naar 1 kleine tutorial de videokaart zelf in te zetten? en welke tutorial is goed?. Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Nou, de e-mail is binnen.. Ik kan de videokaart ophalen Is het mogelijk naar 1 kleine tutorial de videokaart zelf in te zetten? en welke tutorial is goed?. Videokaart hoef je niet op te bouwen. Je moet het zijpaneel van je kast halen en een goed slot zoeken waar hij in past. Dan haal je zo'n ijzeren plaatje aan de achterkant van je computer eruit, en daar steek je 'm zegmaar door. Maar jij vervangt toch een videokaart? Dan wijst het zichzelf allemaal wel. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 als het goed is zit er nu nog niks in. Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 als het goed is zit er nu nog niks in. Hoe kan je games spelen zonder videokaart? In de eerste post staat dat je een GeForce FX 5200 hebt, die moet je er dus uithalen en vervangen voor de nieuwe. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 als ik jou was zou ik maar even de nieuwste berichten kijken . Daar staat dat ik al een nieuwe PC heb:P. Dit onderwerp is als heel anders dan in het begin. Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 als ik jou was zou ik maar even de nieuwste berichten kijken .Daar staat dat ik al een nieuwe PC heb:P. Dit onderwerp is als heel anders dan in het begin. Oeps, mijn fout. :$ Sorry. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 maakt niet uit, ik kijk wel of een vriend van mij dat wel kan doen Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ik ga de videokaart zometeen ophalen Heeft iemand alsvast de goede Drivers voor deze videokaart ? Ik zou niet weten welke. En dat is toch wel nodig he? ( drivers ) Reageren
.Senne Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Besturingssysteem selecteren, radeon selecteren en dan 3600 serie kiezen. Bewerkt: 28 april 2009 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.