Jump to content

San Andreas haakt bij het laden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik speel zeer veel sa-mp (dat werkt dus nog wél), maar ik had weer eens zin in Single player omdat het gewoon een tof spel blijft.

Dus ik start San Andreas op, druk op Load Game en klik op m'n savegame maar hij load maar tot hij bijna op de helft is.

Velen willen gaan zeggen dat ik San Andreas opnieuw moet installeren.

Zou kunnen maar 19 van de 20 keer krijg ik een foutmelding dat hij data3.cab niet kan vinden (of iets in die zin).

Dus de kans is groot dat ik San Andreas dan helemaal niet meer kan spelen.

Weet iemand dus een andere oplossing?

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest :)

Greetz!

Geplaatst:

Je hebt (aan de gevolgen, een crash, te zien) een V1 spel, waar je een V2 savegame mee wilt afspelen. Gewoon een savegame van de goede versie uit de downloaddatabase downloaden. Hierna zal je probleem verholpen zijn :) Veel plezier verder met GTA San Andreas!

Geplaatst:
Je hebt (aan de gevolgen, een crash, te zien) een V1 spel, waar je een V2 savegame mee wilt afspelen. Gewoon een savegame van de goede versie uit de downloaddatabase downloaden. Hierna zal je probleem verholpen zijn :) Veel plezier verder met GTA San Andreas!

Tja, dat zou kunnen. Rond de helft word normaal gesproken GTA3.IMG geladen, en DAT3.CAB staat op de CD. Dus waarschijnlijk heb jij ook de minimum installatie gekozen heh? En inderdaad, als je de goede versie hebt zou dat kunnen helpen. Zoniet, toch waar je bang voor bent, opnieuw installeren, maar deze keer volledig. Dan krijg je gewoonlijk deze melding niet meer ;) Nooit meer zelfs lijkt mij :puh:

Geplaatst:

@ VWO-er: ook als ik een New Game start blijft het spel haken.

@ Remi-X: ik heb de volledige installatie gedaan.

Geplaatst:

Uh :puh:

Mods? Andere versie EXE gebruiken?

Geplaatst:

Nope en nope.

Het rare vind ik dat ik wel nog gewoon SA-MP kan spelen :S

Geplaatst:

Nope en nope.

Het rare vind ik dat ik wel nog gewoon SA-MP kan spelen :S

Tja, ik heb ook laatst zoeits gehad. Kon ik nog wel SA:MP spelen, maar geen normale SA. Alleen bij mij sloot het als af voordat ik het menu in wilde gaan. Een herinstallatie + verwijderen van GTA_SA.SET hielp bij mij, maar het lijkt me niet het geval dat dat hier ook werkt, want volgens mij word GTA_SA.SET niet gebruikt tijdens het midden van het laden.

Enne, het laden heh, sluit dat af op 40%/45%/50%/55%/60%?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij valt niet uit bij het laden, maar blijft hangen op zo'n 45%.. (GTA3.IMG fout lijkt me sterk want dan zou SA-MP ook niet werken)

Het muziekje speelt gewoon verder, het proces is ook niet vast gelopen (Ctrl+Alt+Del Reageert niet heb ik dus NIET) maar doet gewoon helemaal niks meer behalve het muziekje afspelen dan.

EDIT: Wonder boven wonder werkt het spel weer :O

Hij installeerde gelukkig na de 2e keer :O :D Gamen!!!! :)

Bewerkt: door JeGe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...