End Of The Riot Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Ik verwacht zelf eerder nog een San Andreas Stories op de PSP dan een DS-versie. Technisch gezien zou het eigenlijk veel geld gaan kosten om het om te bouwen, omdat bijna alles met touchscreen werkt. Dan is het slimmer om meteen een hele nieuwe game te maken.Lijkt me trouwens niet echt verstand om hier met ziektes te gaan smijten. I agree En wie weet, als SA Stories me bevalt koop ik miss wel een PSP? Ben ik helemaal totaal mee eens. Reageren
The Hulk Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Op de PSP zo het ook wel leuk zijn geweest maar omdat die op de DS komt krijg je weer te maken met een hel andere speelervaring. En volgens mij hebben ze dat goed uitwerkt. Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Op de PSP zo het ook wel leuk zijn geweest maar omdat die op de DS komt krijg je weer te maken met een hel andere speelervaring. En volgens mij hebben ze dat goed uitwerkt. Ze hebben het zeker goed uitgewerkt. - De auto's opstarten op de kabeltjes of met de schroevendraaier. - Fluiten in de mic om de taxi te roepen vindt ik de leukste. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 kon GTA4 maar op de PSP of SanAndreas... Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 GTA IV: Sterke Dual Core PSP: 333 Mhz gaat hem dus niet worden. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik vindt dat een GTA op de DS een veel andere sfeer geeft dan op een PSP. Vindt op de DS eigenlijk leuker. :$ Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Geef de DS gamers ook eens de kans om van GTA te genieten voor op de DS. De PSP heeft al twee GTA spellen. Ik vind dus dat het DS exclusive moet blijven. Reageren
MadSemtex Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Op de PSP zo het ook wel leuk zijn geweest maar omdat die op de DS komt krijg je weer te maken met een hel andere speelervaring. En volgens mij hebben ze dat goed uitwerkt. Ze hebben het zeker goed uitgewerkt. - De auto's opstarten op de kabeltjes of met de schroevendraaier. - Fluiten in de mic om de taxi te roepen vindt ik de leukste. X-knop ingedrukt houden kan ook GTA CW heeft iets.. Het is het oude top-down viewtje, maar toch weer in een geheel nieuw origineel jasje. Ik vind GTA CW leuker dan LCS of VCS. Ik vind dat GTA CW niet op de PSP uit moet komen. Btw, hoe gaan ze al die opties met touchscreen overzetten? Touchpad bijleveren? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 GTA CTW op de PSP? Laat me aub niet lachen. Dat zou onmogelijk zijn. Er zijn talloze missies wanneer je de touchpad nodig hebt, en die heeft de PSP niet. Overigens vind ik GTA CTW beter dan LCS en VCS, en ik vind het jammer voor de PSP'ers die geen DS hebben, maar jammer dan. De DS bezitters hebben nu ook een toffe GTA, die 100x zo uniek is als LCS en VCS, en nooit op de PSP zal komen. Reageren
ssheretic Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb nooit gesnapt waarom ze hem niet vanaf het begin ook op de psp uitbrachten. Allebij de gta's op de psp zijn een groot succes geworden. (alleen de ps2 port's wat minder) En bovendien heeft de DS maar een miezerige 67mhz processor terwijl de psp een 333mhz processor heeft. Bovendien heeft de DS een kleinere doelgroep omdat echte gamers sneller een echte krachtpatser als handheld kopen dan een consoltje met slechte graphics, kleine spellen, en weinig echte games voor hardcore gamers. ja alleen jammer dat je "Krachtpatser" geen goeie spellen zoals Chinatown heeft. kkthxbai Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 De DS heeft een slechte tijd gehad, maar de PSP is minstens net zo kut. En op de DS heb je tenminste variatie, ipv 4 knoppen en een pieterpeuterige joystick. De PSP is misschien sterker, maar de DS is veel en veel vernieuwender en origineler. Reageren
ssheretic Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 De DS heeft een slechte tijd gehad, maar de PSP is minstens net zo kut. En op de DS heb je tenminste variatie, ipv 4 knoppen en een pieterpeuterige joystick. De PSP is misschien sterker, maar de DS is veel en veel vernieuwender en origineler. En als het echt moet kunnen ze een RAM pack (voor in de GBA-slot) met het spel bijleveren (DS-browser), net als de extra knoppen bij Guitar Hero Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 En als het echt moet kunnen ze een RAM pack (voor in de GBA-slot) met het spel bijleveren (DS-browser), net als de extra knoppen bij Guitar Hero Dat zal nu wel minder worden nu de DSi geen GBA-slot heeft en de productie van de DS Lite stil wordt gelegd. Reageren
chicolore Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 ik heb ze gwoon allebei een DS en een PSP dan hoeft je niet te zeuren over wat leuker is je kunt ze dan allemaal doen XD Reageren
Xnow Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 offtopic: ik zie GTA CW eerder op de Wii verschijnen als opgepoetste port met extra missies en dergelijke. Want de stylus beweegt redelijk het zelfde als de Wii-Mote. (kijk maar naar Trauma Center, zowel Wii als DS is heel goed speelbaar!) Dus dat zie ik eerder gebeuren dan om gezet worden naar psp. Stiekem hoop ik wel op een Wii-Port, mits er extra content bij zit en opgepoetst is. On-topic: Kans lijkt me heeeeel erg klein. De leukste dingen van het CW kun je niet op de PSP doen, vanwege het touch-screen. (Althans, dat zal niet leuk spelen op de PSP) Plus het gerucht dat er een nieuwe gta-stories aankomt voor de psp... Nee ik denk dat GTA CW nintendo exclusive blijft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.