Jump to content

wat zou je vinden van gta chinatown wars op psp?

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• knikker

3

• Sprunk

2

• HA5H

2

• Deluxo

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
1. De DS heeft helemáál geen slechte graphics, de meeste studios maken er gewoon een potje van.

2. houd toch eens op met dat gezeik over die PSP, het is er nu voor de DS, PUNT UIT.

De DS heeft wel slechte(re) graphics. Hallo... DS = 100MHz, PSP = 300MHz. Is dat niet genoeg 'bewijs'?

Maar ik snap wel waarom ze dit op een DS zouden doen. Hij heeft namelijk wel een touchpad, welke goed benut is in CW. En misschien was het een beetje een uitgemelkte GTA geworden omdat hij niet veel anders zou zijn dan LCS en VCS...

Bewerkt: door Dvt
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
1. De DS heeft helemáál geen slechte graphics, de meeste studios maken er gewoon een potje van.

2. houd toch eens op met dat gezeik over die PSP, het is er nu voor de DS, PUNT UIT.

De DS heeft wel slechte(re) graphics. Hallo... DS = 100MHz, PSP = 300MHz. Is dat niet genoeg 'bewijs'?

Maar ik snap wel waarom ze dit op een DS zouden doen. Hij heeft namelijk wel een touchpad, welke goed benut is in CW. En misschien was het een beetje een uitgemelkte GTA geworden omdat hij niet veel anders zou zijn dan LCS en VCS...

Tegenwoordig draaien spellen op 333MHz, hij overclockt zichzelf (maarja, op m33 kun je zowieso al een hele tijd overclocken)[/font]

Mij lijkt CW voor de PSP helemaal niks. CW moet het totaal niet hebben van de graphics, en dat is nou juist waar sony heen wil. Mooi uitziende games. Die lui bij Nintendo gaan dus echt voor de orginaliteit. De meeste dingen die CW leuk maken, kun je niet op een PSP doen (geen touchscreen, mic[->niet op 1XXX/2XXX]). Wat blijft over: Een GTA met ***graphics en een saaie gameplay. Niet doen dus

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

EEn tijdje terug lesde ik nog dat Sony met Rockstar aan het praten was voor een nieuwe gta vooor op de psp, Dus wie weet komt hij nog,

Geplaatst:
EEn tijdje terug lesde ik nog dat Sony met Rockstar aan het praten was voor een nieuwe gta vooor op de psp, Dus wie weet komt hij nog,

ik hoop van wel

ik weet in ieder geval zeker dat ze in 2010 of 2011 een nieuwe GTA gaan aankondigen

hopelijk dan voor de psp

ontopic: ik heb zelf geen chinatownwars maar ik denk dat hij wel hele goede graphics heeft voor de DS

en zoals vele anderen zeiden niet op de psp uit gaat komen maar ik vind lcs en vcs toch beter denk ik[/font]

laterz Vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...