Extreme G Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Zal er ooit een film gemaakt worden die grand theft auto the movie zal heten?? je weet het maar nooit post in dit topic fan art voor gta the movie (cover box) deze heb ik gemaakt het is niet het beste wat ik gemaakt heb.. maar een voorbeeld voor jullie Succes! :blink: Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Volgens mij is er wel een film die grand theft auto hete maar ik weet niet dat dat met gta heeft te maken het is wel een hele oude film ik heb hem 1 keer in de winkel gezien Reageren
Burak Zengin Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Bedoelen jullie dit? Groeten, Burak... Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 ja dat is hm een film uit beginjaren 70 maar ik weet niet of de film een inspiratie van game is of waar het zich afspeeld Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Of misschien is de game juist afgeleid van de film. Ik wist dat die film bestond maar het zou wel leuk zijn als ze anno 2005 ook een nieuwe film ervan maken, misschien zal dat wel een kraker worden Reageren
vice cityr Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) de woorden "grand theft auto" is ook een ander voor voor carjackers of autodieven dus ik denk dat gta en die film nix met alkaar te maken hebebn Bewerkt: 11 mei 2005 door vice cityr Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Lijkt me wel stoer, een film van GTA En dan gewoon dat je in de film weer (bijna) alle missies enzo kunt terugvinden.. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 de woorden "grand theft auto" is ook een ander voor voor carjackers of autodieven dus ik denk dat gta en die film nix met alkaar te maken hebebn ja ben ik met je eens grand theft auto heeft word al lang gebruikt/gezegd Reageren
wouter Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 er zijn al veel games van films en films van games gemaakt, en het grootste deel daarvan mislukt. Rockstar kan het zich niet permiteren als GTA een slechte naam krijgt door een slechte film. Dit onderwerp heeft al een tijdje geleden op internet gestaan. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ze kunnen het op zijn minst proberen. R* heeft al een goede naam met GTA dus waarom niet de gok wagen om een film te maken? Als ze een goede regisseur inhuren zoals Tony Scott of Steven Spielberg gaat dat echt wel lukken hoor! PS. Er is idd een film die Grand Theft Auto heet! Het is een film uit 1977 Verenigde Staten Komedie / Roadmovie 84 minuten geregisseerd door Ron Howard met Ron Howard, Nancy Morgan en Marion Ross Paula steelt haar vader's dure auto en vertrekt met haar vriendje Sam naar Las Vegas om te trouwen. Paula's vader biedt 25,000 dollar aan wie hen kan stoppen en Paula voorzichtig naar huis kan brengen. Ondanks vele achtervolgers worden Sam en Paula razend populair op de radio, waar alle details van hun reis worden meegedeeld. Bewerkt: 14 juni 2005 door snorege Reageren
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 bedankt voor tekst en uitleg hoef IK niet te zoeken haha Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Voor Driv3r hadden ze trouwens wel een film gemaakt. Echt supervet is die, moeten jullie echt zien [op officiele site van Driv3r] Reageren
Miyamoto Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) In de "GTA San Andreas Collector's Edition" (die op het mooment enkel in Amerika verkrijgbaar zijn) zit: Het San Andreas spel met een paar verbeteringen (geen Hot Coffee, extra kleding,..) De San Andreas Introduction movie (die kun je hier bekijken) en de befaamde Sunday Driver een korte speelfilm die gebaseerd is op Grand Theft Auto... Als het niet duidelijk is PM me maar. De film waarachter je zoekt zou die Sunday Driver kunnen zijn... Bewerkt: 23 maart 2006 door Miyamoto Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik denk het niet ik denk dat het die ene film was die burak liet zien. Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Er was toch een film van Grand Teft Auto 2 ????????????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.