gangstainthahouse Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) In de "GTA San Andreas Collector's Edition" (die op het mooment enkel in Amerika verkrijgbaar zijn) zit: Het San Andreas spel met een paar verbeteringen (geen Hot Coffee, extra kleding,..) De San Andreas Introduction movie(die kun je hier bekijken) en de befaamde Sunday Driver een korte speelfilm die gebaseerd is op Grand Theft Auto... Als het niet duidelijk is PM me maar. De film waarachter je zoekt zou die Sunday Driver kunnen zijn... gave film dan snap je teminste waar het verhaal over gaat eigelijk zouden ze hem gewoon uit moeten brengen in nederland.. maar oke zo is het ook goed.. Bewerkt: 9 april 2006 door gangstainthahouse Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 het zou inderdaad gaaf zijn als hier een film over kwam ja Reageren
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Als't een film zou zijn over San Andreas zou het bijna een remake van Get Rich or Die Tryin' zijn. Reageren
LucasV Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Tijdje geleden zag ik 'The Introduction' al, maar ik een aantal dingen zijn voor me nog steeds onhelder. Reageren
W Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Grand Theft Auto betekent letterlijk Grote Auto Roof, of Grote Auto Diefstal. Anyway, we hebben al GTA2: The Movie, en GTA San Andreas: The Introduction, een echte grote film hoeft niet van mij. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb d emovie die is echt vet gaaf de spellen zijn daar op gebaaserd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.