Scott14 Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Ik heb echt geen idee waar ik dit moet vragen, dus maar een topic. Is het mogelijk om de radio uit te zetten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Op 360, D-pad naar links. Zal op ps3 ook zo zijn, op de pc weet ik het niet jemoet hem trouwens wel ff ingedrukt houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Ja, dit is mogelijk. Op de PS3 (ik veronderstel dat je daarop speelt omdat je PSN-ID in je sig staat) moet je dan gewoon het linker -of rechter pijltje even ingedrukt houden. Op de PC is dit X. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott14 Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Ah oke, ik moet het dus eigenlijk weten voor de ps3. Ben iig al lang blij dat dat ding nu eens uit kan Ik heb het antwoord dus al, bedankt boys Bewerkt: 17 maart 2009 door El Toro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Op 360, D-pad naar links. Zal op ps3 ook zo zijn, op de pc weet ik het niet jemoet hem trouwens wel ff ingedrukt houden Op de Xbox maakt het niet uit welke richting je hem ingedrukt houdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 ooh, oke wist ik niet. Ik dacht dat in het boekje naar links stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.