Jump to content

Gratis Wipeout HD!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.

mvg Reinier93

BRON

EDIT: code komt pas na 18 april op je mail.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:
In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.

mvg Reinier93

BRON

Net geregistreerd, nu maar even wachten :puh:

Geplaatst:

mvg Reinier93

BRON

Net geregistreerd, nu maar even wachten :puh:

heb je hem ondertussen, ik las net een reactie dat je m pas na 18 april krijgt:(. Maar ik registreer nu ook wel ff, khad net geen tijd:P

Geplaatst:

Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden?

Geplaatst:
Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden?

Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts :Y

Geplaatst:

Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account.

Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites.

Geplaatst:

Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account.

Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites.

EDIT: laat maar snap hem al xD.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...