Reinier93 Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email. mvg Reinier93 BRON EDIT: code komt pas na 18 april op je mail. Bewerkt: 17 maart 2009 door Reinier93 Reageren
HA5H Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.mvg Reinier93 BRON Net geregistreerd, nu maar even wachten Reageren
Reinier93 Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.mvg Reinier93 BRON Net geregistreerd, nu maar even wachten heb je hem ondertussen, ik las net een reactie dat je m pas na 18 april krijgt:(. Maar ik registreer nu ook wel ff, khad net geen tijd:P Reageren
FGras Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Reageren
Dieko Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts Reageren
Reinier93 Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account. Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Waar staat dat registreren? Reageren
arjan123nl Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account. Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites. EDIT: laat maar snap hem al xD. Reageren
Mesprit Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Hoe kan je een nieuw account maken?? Reageren
arjan123nl Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Maak op je ps3 een nieuwe gebruiker en dan in taal oostenrijks kiezen? Reageren
FGras Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 hij kan de e-mail adres niet lezen, moet het een Oostenrijks e-mail adres zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.