soulbody Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 op http://nl.wikigta.org/wiki/Liberty_City_%28GTA_IV_era%29 staat de volgende tekst: Alhoewel je alleen in helikopters kunt vliegen en niet in vliegtuigen, bevat Liberty City een vliegveld. Dit vliegveld heet evenals in de voorgaande versie van de stad Francis International Airport. Ook de bekende bovengrondse metro is ook aanwezig, evenals het Tw@ internetcafé, een snelweg met werkende tolhuizen en meerdere bruggen, een veerpont en een kabelbaan om de eilanden te verbinden. waar zou je die veerpont kunnen vinden en kan je deze ook gebruiken? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Volgens mij op het derde eiland. Maar hij is voor zover ik weet niet te gebruiken. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Die veerpond is er niet. Er zijn wel overblijfselen van een soort station waar de Ferry zou kunnen aanmeren, maar de pond is er zelf niet. Hier zijn is het ferry station Click here to view the SnapMap Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Er zit geen veerboot in het spel. er is wel een haven waar ze eigenlijk horen te liggen. Click here to view the SnapMap Het enigste "grote" schip wat aanwezig is in GTA IV is de Tug, een sleepboot. Reageren
soulbody Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Er zit geen veerboot in het spel. er is wel een haven waar ze eigenlijk horen te liggen. Click here to view the SnapMapHet enigste "grote" schip wat aanwezig is in GTA IV is de Tug, een sleepboot. zoiets dacht ik al, wel jammer had graag me helicopter er op willen vliegen Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 wel jammer zou toch leuk zijn geweest Reageren
Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 wel jammer zou toch leuk zijn geweest Misschien voor de volgende GTA Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik zal nooit begrijpen wrm ze altijd de leuke dingen eruit halen Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Jah altijd jammer, maar ja in iedergeval werkt de kabelbaan Reageren
Hannes82 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik zal nooit begrijpen wrm ze altijd de leuke dingen eruit halen Misschien valt het onder het begrip "Keep de best for last!" Misschien met een DLC Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik zal nooit begrijpen wrm ze altijd de leuke dingen eruit halen Misschien valt het onder het begrip "Keep de best for last!" Misschien met een DLC dan moete skr een grote dlc uitbrengen xD Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik zal nooit begrijpen wrm ze altijd de leuke dingen eruit halen Misschien valt het onder het begrip "Keep de best for last!" Misschien met een DLC dan moete skr een grote dlc uitbrengen xD Ligt eraan! In de code van de pc versie zijn ook The Lost and Damned files gevonden, als de DLC slechts activeert en de boot zelf levert.. Wellicht zit het script voor de vaarroute al in de game die je nu thuis hebt liggen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.