tahu Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 hey, ik ga men gta4 op PS3 uitspelen voor 100% zodat ik ee trofee heb . moet ik daarvoor ook de "fondness" van michelle en kate 100% hebben? dankjj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 hey, ik ga men gta4 op PS3 uitspelen voor 100% zodat ik ee trofee heb .moet ik daarvoor ook de "fondness" van michelle en kate 100% hebben? dankjj Nah, volgens mij niet. Je moet dacht ik alleen hun special ability unlocken... Of dat je naar binnen mag voor koffie (Kan het fout hebben weet niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Alleen wat op de 100% checklist op WikiGTA staat is nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Nee, want Michelle verraadt je[/font], en Kate sterft op de bruiloft (revenge) of ze wil je nooit meer zien (deal)[/font]. Anders kan je geen 100% meer halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Maar de andere kan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.