Timske Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) ---------------------------------------------------- Download: Link onder in de bijlage ---------------------------------------------------- 100% gemaakt door Timske, deze avatars mogen niet op andere sites worden gezet zonder toestemming van mij. De avatars mogen bewerkt worden, dus je mag er een naam opzetten Greetz Timske Family_Guy_Avatarpack..zip Bewerkt: 1 mei 2009 door Timske Overvloedig aantal streepjes verwijderd; de pagina rekte uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Mooi, maar wil je ze gewoon releasen ipv altijd te zeggen 'coming soon'? Als je ze gemaakt heb, post ze dan gewoon... Bewerkt: 17 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Vrijdag of voor vrijdag release, ik ga mischien meer pakketen maken vind ik leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Mooi hoor ik vind Family Guy altijd wel grappig. Alleen ik ga er niet een gebruiken ik hou het liever bij een GTA avatar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Downloadlink in hoofdpost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Mooie avatars maar zoals Triads ou ik het liever bij een gta avatar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Mooie avaters man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Mooi werk, wel lol al die kotsende, maar de meeste zijn niet zo scherp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.