Jump to content

Crysis Nanosuit tekening

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben terug van weggeweest! :puh:

Mijn nieuwste tekening:

2w6z0g2.jpg

Ziet er echt Vet uit, is gewoon zo mooi, heb er verder gewoon niets over te zeggen 10/10 .
Geplaatst:

Daar moet je gewoon een foto bij hebben gehouden, dit is namelijk niet meer normaal. Je hebt gewoon echt elk detail in je tekening verwerkt. Het lijkt echt op - hoe heet die hoofdpersoon van crysis ookalweer? - uit de game. Perfect

9/10, want ik vind tekeningen mooier als ze zijn ingekleurd. ^_^

Geplaatst:

Hij wordt Nomad genoemd ;)

Het is gewoon een kwestie van een paar honderd (duizend :engel: ) uurtjes Crysis spelen en een beetje kunnen tekenen (ik wil niet uit de hoogte doen :puh: )

Ik vind trouwens niet dat tekeningen die ingekleurd zijn ook mooier zijn. Dan ziet het er voor mij veel onprofessioneler uit. Meer een basisschooltekening :puh:

Geplaatst:

Oja Nomad, maar met Crysis warhead speel je weer met iemand anders (Ik dacht Psyco) dus ik was een beetje in de war. ^_^

Geplaatst:

Wtf! Dit is niet normaal, man! :bonk: Echt mooi gedaan, ik heb nog nooit zoiets gezien! Goed gedaan, doe zo voort, het is echt zeer mooi! :)10/10

Geplaatst: (bewerkt)

Je zou een professioneel kunstenaar kunnen zijn ^^ (meen ik als je zulke tekeningen kunt maken)

10+/10

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:
Wtf! Dit is niet normaal, man! :bonk: Echt mooi gedaan, ik heb nog nooit zoiets gezien! Goed gedaan, doe zo voort, het is echt zeer mooi! :)10/10

Same as above ^_^ .

Geplaatst:

Pff hoe krijg je dit voor mekaar... echt te mooi :puh:

10/10

Ik krijg t alleen voor mekaar om cartoons te tekenen ^_^

• 4 weken later...
Geplaatst:

positief:

Goede details,

mooie diepte

Negatief:

Ik kan niet echt zien wat er op de tekening staat.

conclusie:

goede tekening maar niet echt duidelijk wat er nou op staat.

Alleen de kwaliteit van de tekening is zo goed dat ik je een 9/10 geef. :tu:

Geplaatst:

Hij is echt heel erg mooi, je moet echt goed oefenen om zo te kunnen tekenen.

Hier zitten vast wat uurtjes/daagjes werk in. een 10/10

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

@Hugotje112: Vergeten erbij te zetten ;)

Voor degenen die niet weten wat het voorstelt (al heb ik het idee dat dat er weinig zijn): Het is Nomad (degene die je speelt in de game 'Crysis') in het zogenaamde 'Nanosuit', een pak ontworpen voor speciale troepen in het leger wat je sterk, snel, goed beschermd of zelfs onzichtbaar kan maken. Op de tekening schiet hij een alien door zijn 'kop' ;)

@RoyBoow: Tnx! :D Ik heb er idd een aantal geschiedenislesjes doorheengejaagd :puh:

Bewerkt: door Bellic
Geplaatst:
@Hugotje112: Vergeten erbij te zetten ;)

Voor degenen die niet weten wat het voorstelt (al heb ik het idee dat dat er weinig zijn): Het is Nomad (degene die je speelt in de game 'Crysis') in het zogenaamde 'Nanosuit', een pak ontworpen voor speciale troepen in het leger wat je sterk, snel, goed beschermd of zelfs onzichtbaar kan maken. Op de tekening schiet hij een alien door zijn 'kop' ;)

@RoyBoow: Tnx! :D Ik heb er idd een aantal geschiedenislesjes doorheengejaagd :puh:

Ohh, nu weet ik het. Dan geef ik je alsnog een 10!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...