louisiana Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 wat is er nieuw in GTAIV en wat is er allemaal te doen? want als k zo al die dingen lees, is het een spel dat je nooit(?) kan beuspelen, omdat er zoveel mogelijkheden zijn zijn er veel gebouwen waar je in kan, kan je je huis veranderen(binnenin, de stijl) en wat valt er dan te doen in je huis? louisiana Reageren
Platypus Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Er zijn een hele hoop nieuwe dingen die je kan doen. Ik zal de belangrijkste dingen opsommen: Je kan taxi's nemen (als chauffeur) Je kan je vrienden bellen met je GSM om uit te gaan, en als ze je meer ze 'liken', dan speel je 'special abilities' vrij. Je kan TV kijken, internetten, bowlen, darten, poolen. Je huis kan je niet decoreren Alles is veel realistischer (auto's stelen, van motors vallen,...) De graphics zijn een stuk beter. ... Edit: Het belangrijkste vergeten :$ MULTIPLAYER Bewerkt: 17 maart 2009 door Platypus Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is er wel te doen: - Missies - Zijmissies - Als je een auto wilt stelen dan stap je niet zomaar in en je rijdt weg, nee. Raam kapot slaan, bedrading bij elkaar. - Vriendin/Vriend bellen om uit te gaan, Bowlen, Darten, Racen enz. - Multiplayer - Als je aangereden word lijkt het net alsof in het echt - Multiplayer Of kijk gewoon op YouTube. Reageren
soulbody Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is er wel te doen:- Missies - Zijmissies - Als je een auto wilt stelen dan stap je niet zomaar in en je rijdt weg, nee. Raam kapot slaan, bedrading bij elkaar. - Vriendin/Vriend bellen om uit te gaan, Bowlen, Darten, Racen enz. - Multiplayer - Als je aangereden word lijkt het net alsof in het echt - Multiplayer Of kijk gewoon op YouTube. dat is 2 keer multiplayer Reageren
Platypus Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is er wel te doen:- Missies - Zijmissies - Als je een auto wilt stelen dan stap je niet zomaar in en je rijdt weg, nee. Raam kapot slaan, bedrading bij elkaar. - Vriendin/Vriend bellen om uit te gaan, Bowlen, Darten, Racen enz. - Multiplayer - Als je aangereden word lijkt het net alsof in het echt - Multiplayer Of kijk gewoon op YouTube. Waarom som jij dingen nog eens op die ik al gezegd heb? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Je kunt je kleding aanpassen, het allarm nummer bellen (911) je achtergrond van je mobile telefoon aanpassen of nieuwe achtergronden kopen en nieuwe ringtones. En vergeet niet de toffe stunts en falls die mogelijk zijn Hier zien ze er veel realistischer uit En nee, het is niet mogelijk je huis aan te passen. Als je dat heel graag had gewild is Saints row 2 ook echt een spel voor je. Daar kun je een HELE boel aanpassen.. Ik heb namelijk beide spellen. Ze zijn allebei heel leuk. Bewerkt: 18 maart 2009 door frankyyguy Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is er wel te doen:- Missies - Zijmissies - Als je een auto wilt stelen dan stap je niet zomaar in en je rijdt weg, nee. Raam kapot slaan, bedrading bij elkaar. - Vriendin/Vriend bellen om uit te gaan, Bowlen, Darten, Racen enz. - Multiplayer - Als je aangereden word lijkt het net alsof in het echt - Multiplayer Of kijk gewoon op YouTube. dat is 2 keer multiplayer Ja, en nu drie keer Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Of je kijkt gewoon op wikiGTA daar staat werkelijk alles Ja, en nu drie keer Reageren
louisiana Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 oke dankuwel en joa kheb al een paar filmpjes gekeken wan gta 4 en het speelt af in 'new york', nog een rede vor het te kope wnt ik bn new york geobsedeerd haha en saints row 2 heb k ook al gzien maar dat vind ik precies minder maar is ook wel nog wijs Reageren
TahR78 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 GTA 4 speelt zich inderdaad af in een soort New York dat Liberty City heet. Wat er allemaal te doen is... tja... Je kan nu taxi's gebruiken en je doldwaas laten rondrijden Met je vrienden uitgaan, bv. je neef Roman Missies doen Multiplayer! (met andere mensen spelen via internetconnectie) En vergeef me als ik iets mis Reageren
rakker126 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 En natuurlijk bam bam alle mannen gaan dam dam Reageren
Platypus Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 En natuurlijk bam bam alle mannen gaan dam dam Verklaar je nader Reageren
louisiana Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 en ik heb gehoord dat er ook kinderen zijn als 'voorbijgangers'? Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 en ik heb gehoord dat er ook kinderen zijn als 'voorbijgangers'? nee, die zijn er niet Reageren
FayaPonDem Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 en ik heb gehoord dat er ook kinderen zijn als 'voorbijgangers'? dat is geen waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.