Jump to content

wat is er allemaal te doen?

louisiana

Recommended Posts

Normaal wordt het goedkoper (althans, hier bij ons in A-dam Zuidoost dan) als:

1. De verkoop niet goed loopt

2. Het product langer verkrijgbaar is, dat had je ook met GTA IV zelf, hij werd steeds goedkoper naar mate hij langer verkrijgbaar was

Bewerkt: door TahR78
Delen op andere websites

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• louisiana

17

• TahR78

9

• Gta Bram

5

• Platypus

4

Normaal wordt het goedkoper (althans, hier bij ons in A-dam Zuidoost dan) als:

1. De verkoop niet goed loopt

2. Het product langer verkrijgbaar is, dat had je ook met GTA IV zelf, hij werd steeds goedkoper naar mate hij langer verkrijgbaar was

haha ma ik denk da die verkoop van da pakket wel zeeeeeeer goed loopt, denkt ge ook nie?

allejoa das een koopje e 400 euro voor ps3 + 2 spellekes als ge weet dat ook al 400 euro voor

ne ps3 alleen is

Delen op andere websites

Een Xbox360 is goedkoper dan de PS3, dat zou je dus ook kunnen kopen. Daarnaast hopen wij (gamers) dat er op de E3 van 2009 meer bekent wordt over de prijsverlaging van de PS3. Aangezien de verkoop van de PS3 niet goed loopt in opzichten van de WII en de 360. Nouja, het is bijna zeker dat Sony met een prijsverlaging komt. Anders verkopen ze helemaal niet meer..

Delen op andere websites

Een Xbox360 is goedkoper dan de PS3, dat zou je dus ook kunnen kopen. Daarnaast hopen wij (gamers) dat er op de E3 van 2009 meer bekent wordt over de prijsverlaging van de PS3. Aangezien de verkoop van de PS3 niet goed loopt in opzichten van de WII en de 360. Nouja, het is bijna zeker dat Sony met een prijsverlaging komt. Anders verkopen ze helemaal niet meer..

nee een xbox 360 wil ik niet, kweet niet waarom maar kvin de ps3 beter(?)

en khoop dat er snel een prijsverlaging komt want nu 400 euro is echt veeel

Delen op andere websites

kan je btw eigelijk nog op fietsen rijden?

Nee, de fietsen zijn eruit gehaald. Niko is niet echt het type dat op fietsen rijdt :puh:

CJ in San Andreas was ook niet echt zo een type he :puh:

Ik vond van niet nee, maar iedereen heeft daar zijn eigen mening over. Maar niet alleen Niko is niet zo'n type, ik zie zo'n dikke junky (geen racisme!) ook niet op een fiets rijden

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...