Jump to content

Gta sa Rare auto mod kan ik niet uninstalleren.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik met san andreas mod installer de rare automod wil uninstaleren dan geeft hij deze fout aan: The line in the script for The ReplaceText command 596 copcarla copcarla car police la null, ignore 10, 0, 0,

-1 0,7 0.7 -1 . Does not exist in the specified.

c/programfiles/rockstargames/GTASanAndreas//Data/vechile.ide

to avoid corrupting game, the mod wil not be installed.

Dit is de foutmelding die ik krijg. Wat moet k doen om de rare automod te uninstalleren?

Alvast Bedankt

Greetz Wesleyty

Bewerkt: door Wesleyty
Geplaatst:

Ten eerste zou je misschien een link kunnen geven naar de "Rare auto mod". Ten tweede raad ik je aan het met de hand te installeren, SAMI geeft nogal veel errors + problemen. Overigens bestaat de map "Vechile.ide" niet, "vehicles.ide" wel.

Geplaatst:

Door de bestanden die de mod vervangen heeft weer in oorspronkelijke staat te herstellen. De mod bestaat uit copcarla.dff en copcarla.txd, zoals je kunt zien. Als je de oorspronkelijke bestanden nog hebt - ik ga er maar even vanuit dat je een backup hebt gemaakt; zo niet, kun je ze hier aanvragen - kun je deze met IMG Tool weer in gta3.img zetten.

Open met IMG Tool het gta3.img bestand, dat in de 'models' map in de GTA SA map staat, en zoek naar copcarla.dff. Klik nu op 'Commands' > 'Replace' (Ctrl+R) en blader naar het backup bestand. Doe hetzelfde voor copcarla.txd. Klik nu op 'Commands' > 'Rebuild Archive' en de mod is gedeïnstalleerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...