Jump to content

Toch al in de winkel te koop

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zag hier onder dat iemand beweerde dat hij/zij het spel al had.

En ik kan bevestigen dat dit klopt, aangezien ik het spel gister al gekocht heb.

Ik kon het ook zelf niet geloven, maar ik denk de verkoper zich vergist heeft in de verkoopdatum.

Ik bescherm de winkelketen in kwestie en zal niet exact zeggen waar (om te voorkomen dat hij een proces aan zn broek krijgt) maar de mensen in zuid-limburg kunnen een bezoekje brengen aan Heerlen.

Allereerst: het is echt super! Ik was een beetje sceptisch, maar heb het nu een uur of 5 gespeeld en het is echt super.

Alles is best goed uitgewerkt en vooral het drugsdealen is echt vet.

Foto ter beverstiging:

l_ab03424b2fad40a28b785182c23a7ab3.jpg

(edit: sorry voor de slechte foto-kwaliteit, maar het is gemaakt in een niet erg lichte kamer, en met een iPhone, en ik denk dat vooral dat laatste een hoop verklaard)

Bewerkt: door Xnow
Geplaatst:

Ja klopt, hij komt ook pas op 20 maart uit. Maar in Amerika kwam hij de 17de uit.

En ik denk dat de betreffende winkelier zich vergist heeft en de Europeese versie op de amerikaanse release datum in de schappen heeft gelegd.

Geplaatst:

Altijd jammer (behalve voor jou dan :puh:) dat sommige winkeliers zich weer eens niet kunnen inhouden om het spel eerder te verkopen. Ze denken volgens mij enkel aan geld doordat zij dan de enige zijn die het spel al verkopen. Maar goed, vrijdag is 'ie er voor iedereen, kunnen we allemaal genieten! ^_^

Geplaatst:

Dat is wel raar. Maar ik zeg dan dat je wel geluk hebt. Maar ik vind dat je dan geluk hebt.

Inderdaad, zoals je zei, de verkoper kan zich hebben vergist. Maar ja, veel plezier met het spelletje. ^_^

Ik heb hem ook al ze hebben goed gebruikt gemaakt van ut touchscreen.

Bijv in het begin rij je met auto ofzo in het water moet je tikken om de raam te laten breken.

En bijv. als je auto steelt moet je met schroevendraaier doen.

Bewerkt: door Robando
Geplaatst:

Ik ga niets spoilen voor de mensen die het spel nog willen spelen.

Maar je speelt het spel eigenlijk gewoon met de normale besturing. Alleen de mini-games maken gebruik van het touchscreen. En ik moet zeggen: er zitten hele leuke tussen. Van bommen ontmantelen tot auto's stelen (hierbij hoef je niet elke auto die je steelt eerst te starten via een mini-game maar een redelijk aantal. En er zijn verschillende manieren om een auto te starten (lees: verschillende mini-games) dus dat gaat (nog) niet vervelen. Verhouding touch-screen vs gewone besturing heeft een hele goede afwisseling :)

Geplaatst:

Veel Geluk voor jou..

Maar ik ga morgen bij ons in het dorp kijken als hem daar al hebben...

Hoe kun je eigenlijke vergissen in zoiets.. Er staat meestal als je het spel geleverd krijgt toch op release 20 maar!!!

Maar verder veel plezier met de game..

En thxx dan je er een fotootje bij zet anders zou ik je echt nie geloven

Geplaatst:

Zo dat is ff lekker mazzel hebben. :Y

Maar het gebeurd wel vaker. Wat Killzone 2 voor PS3 werd bij ons ook eerder verkocht dat de release. Er hing zelfs een A4tje aan de deur "wij hebben killzone 2 voor ps3". Best wel jammer dat winkeliers maling hebben aan de release datum.

Geplaatst:

Nou moeten we met zijn allen natuurlijk niet schijnheilig gaan zitten doen, want iedereen met een DS flashcard heeft hem ook al gespeeld. :duh:^_^

Altijd jammer (behalve voor jou dan :puh:) dat sommige winkeliers zich weer eens niet kunnen inhouden om het spel eerder te verkopen. Ze denken volgens mij enkel aan geld doordat zij dan de enige zijn die het spel al verkopen. Maar goed, vrijdag is 'ie er voor iedereen, kunnen we allemaal genieten! ^_^

Neen zo werkt het niet.

Zodra 1 winkel, maakt niet uit welke winkel het spel verkoopt mag de rest dat ook.

Ik werk b.v bij Game Mania In Sittard, wij kregen dinsdag-middag een E-MAIL Van het hoofd-kantoor dat het spel woensdag ( Vandaag ) verkocht mag worden, tuurlijk heeft de 1ste winkelier wel een foutje gemaakt.

Wat alleen in jullie voordeel werkt. 0_0

Dit is niet zomaar lul-koek, want zodra 1 winkel het in de verkoop gooit, mogen anderen dat ook, anders is er oneerlijke concurrentie.

Ga dus lekker naar de winkel en koop het spel, want het is super. :tu:

Bewerkt: door W1ckeD
Geplaatst:

Klopt spel is al te koop, ik werk zelf een winkel en ik heb het spel vandaag verkocht. Normaal krijgen we een 'memo' wanneer spellen eerder binnen komen en pas later verkocht worden, was deze keer niet het geval. Ik heb hem zelf ook al. ^_^

Geplaatst:

ik heb ook al vandaag thuis geleverd gewoon 2 dagen te vroeg maar hij is echt lachen drugs speelt een hele grote rol leuke missies 9.64 procent nu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...