sander0008 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 heej allemaal ik heb een vraag over mta waar kan ik het downloade en hoe moet je het installeren dat het op je san andreas werkt. ik heb de version 1.0 alvast bedankt s.vg Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Je kunt het gewoon downloaden in onze database. Installeren, zie readme als je er problemen mee hebt. Topic verplaatst. Reageren
sander0008 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ja en nu hoe activeer je het ?? er staat ook niks op me buraublad wat moet ik doen ?? sander Reageren
CAR Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) ja en nu hoe activeer je het ??er staat ook niks op me buraublad wat moet ik doen ?? sander gewoon in C:/program files/MTA San Andreas denk ik.. heb het ook pas 1 minuutje Alleen snap ik niet wat dit allemaal is? C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\deathmatch\resources al die dingen daar Kan je daar je account veranderen ofzo? hoe werkt het kan iemand het me uitleggen? Bewerkt: 4 mei 2009 door CAR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.