Jump to content

MTA SA 1.0 Editor


CoolieJoolie

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jasperke

    15

  • CoolieJoolie

    14

  • lilboy

    6

  • banaan1995

    4

Deze update voor DirectX 9 verhelpt de foutmeldingen.

Echter zit ik nu met een ander probleem: MTA crasht als ik de Map Editor probeer te starten. Hij geeft een venstertje weer met 'Starting local server ...' en vervolgens crasht ie ..

bij mij start hij nu wel MTA Sa op maar ik kan geen andre games spelen die ik toen wel kon spelen en nu niet meer

moest dit bestand er ook bij:

cegui-0[1].4.0-custom-src-r709

of moet dan niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu ook als ik in een game wil dat hij het niet doet dan valt me MTA Sa weg wie weet hoe ik dat moet oplossen

Welke versie van MTA heb je? Heb je de nieuwste video drivers? Heb je de nieuwste directx? En dit moet er niet bij: cegui-0[1].4.0-custom-src-r709

Bewerkt: door CoolieJoolie
Link to comment
Delen op andere websites

oh, coolieJoolie:O

hij doet het perfect, heel erg bedankt =D

nu alleen nog maar die EDF, ik krijg die spawnpoint en orb in CTO niet goed ;l

geld hetzelfde voor ctf:(

maar heel erg beankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Connection Timed out...

je bedoelt als je op mapeditor klikt, je moet dan ff wachten, en even later komt dat te staan?

dan is je Localhost niet snel genoeg, óf je computer is niet verbonden met het internet.

het kan ook zijn dat je host game doet, als je poorten niet openstaan, dan kun je niet verbinden met het internet, en moet je dus ff port forwarden (www.portforward.com (begin hier niet ana zonder verstand))

Naja. veel plezier verder :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

is voor deze editor al een converter naar pwn? net zoals de oudere map editor?

Dat weet ik niet precies, maar ik denk dat je de zelfde converter kan gebruiken, maar dat weet ik niet precies. Probeer het maar...

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik al geprobeerd. doet ie niet. mar nu druk ik net op map editor, en dan krijg ik een zwart scherm en zie ik alleen de chat box. wat kan ik daar aan doen?

Ga naar waar je het bestand hebt uitgepakt, dan zie je een paar mappen, ga naar server, dan naar mods dan naar deathmatch en dan verwijder je het acl bestand. Als het goed is dan de map editor het.

Deze converter moet het doen: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=32496.0, als je een map met je map editor hebt gemaakt, ga je naar de plek waar hij staat, meestal hier: C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources, zoek je tussen de mappen de naam van jou map, open die map en als het goed is staat daar een map bestand. Open deze met kladblok en kopieer alleen de lijen die ongeveer op dit lijken, deze staan meestal bij elkaar:

<object name="object (14)" posX="499.507599" posY="-2432.645264" posZ="-0.127917" rotX="0" rotY="0" rotZ="0" model="3095"/>

Doe al deze lijnen in de map converter en als het goed krijg je goeie zinnen die je in je pawno bestand kan zetten

Bewerkt: door CoolieJoolie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...