-Nico-Bellic- Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Ik heb gta IV, op de PS3. Ik heb de storyline uitgespeeld en heb voor 'revenge'gekozen, dus je weet wel wie er dood is. Nu belt diegene op.. Of ik wil date met Kate, maar ze is toch dood???[/font]Wie heeft dit ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is een vaak voorkomende bug. Na haar dood wil ze je daten. Bij mij is het niet voorgekomen, maar ik denk niet dat dit zo erg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Dit is een vaak voorkomende bug. Na haar dood wil ze je daten. Bij mij is het niet voorgekomen, maar ik denk niet dat dit zo erg is. Gelukkig ik d8 al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.