-Nico-Bellic- Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Hallo, ik wil deze downloaden, alleen, ben ik dan ook al mn auto's kwijt, die ik op mn vorige savegame had staan???? Ik had daar namelijk best zeldzame auto's staan, infernussen en Police Stockade's(2). Antwoord ff zo snel mogelijk AUB GTA IV Voor PS3 MVG Nico Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 tuurlijk houd je die niet meer, het is een andere savegame dus andere autos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Je kan meerdere savegames opslaan op je Playstation 3, het kan dus geen kwaad om deze te downloaden. Als je deze savegame echter op het slot zet van je bestaande savegame dan zal je die oude savegame kwijt zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.