Jump to content

Green Day


Platypus

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Platypus

    19

  • Dakendak

    6

  • Puma

    3

  • Royboow

    3

Ik vind het veel te simpele rag muziek. ehh muziek kan ik het haast niet noemen.

Maar het is maar waar je van houd. Ik hou meer van relax muziek

Tja tis punk muziek voor iets hé.

Sommige liedjes vindek wel goed. Maar vind eerlijk gezegd The Unseen beter.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind Green Day een ''lollige'' band ^_^ Ze hebben wel goede nummers maar ik luister liever naar een ander genre :D

I agree, plus dat de meeste nummers op hun CD's niet zo leuk zijn als het nummer (bijv.) Boulevard etc.

nummer; Homecoming (ofzo) is wel leuk trouwens, weet niet of iemand van jullie die ook kent?

Link to comment
Delen op andere websites

De CD valt bij mij zeer in m'n smaak. Ben een Green Day fan sinds American Idiot maar ik heb zeker respect voor de oudere nummers, een oude cd wil ik nog wel eens kopen als ik die toevallig in de budgetbak tegen kom.

Dit album is wel anders dan ik gewend ben van Green Day. Ze waren met American Idiot al een nieuwe weg ingeslagen en met dit album willen ze dat nog eens benadrukken. Piano etc. zijn gebruikt, wat nog nooit eerder voorkwam in een Green Day nummer (in ieder geval niet als een van de hoofdinstrumenten, er zit bijv. wel piano in Boulevard of Broken Dreams). Tot nu toe vind ik 'Christians Inferno' een heerlijk nummer om te luisteren, sommige stukjes hebben wat weg van de Artic Monkeys. Horseshoes and Handgrenades is ook zeker een goed nummer net zoals Know Your Enemy, wat een ziekelijke meezinger gaat worden vrees ik. Eigenlijk zijn ze allemaal goed, maar deze springen er voor mij uit.

Eind van het jaar naar Ahoy en het feest is compleet \m/(O_O)\m/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb dan ook maar het nieuwe album gevonden. Een erg leuk album. Ik vind vooral de cover van Bob Dylan erg goed gedaan, Like A Rolling Stone. Origineel is leuk, maar deze snellere versie vind ik erg goed gedaan. Ik vind het in ieder geval een erg goed album, ik ben blij dat het niet alleen snelle liedjes zijn.

Jammer dat Ahoy al is uitverkocht, had er eigenlijk wel heen gewild. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...