Jump to content

Green Day


Platypus

Recommended Posts

Gisteren ben ik naar het concert in het Sportpaleis geweest, en het was fantastisch _O_:dans::tu:

Ik had van iemand gehoordt die naar het concert was gegaan dat er iemand in een konijnenpak op het podium was geklommen klopt dat? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Platypus

    19

  • Dakendak

    6

  • Puma

    3

  • Royboow

    3

Gisteren ben ik naar het concert in het Sportpaleis geweest, en het was fantastisch _O_:dans::tu:

Ik had van iemand gehoordt die naar het concert was gegaan dat er iemand in een konijnenpak op het podium was geklommen klopt dat? :7

Ja, maar dat is iemand van de crew.

Hij had twee flesjes bier ad fundum opgedronken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er waren geen tickets meer :duh: . Maar heb er wel voor Nailpin !! :D . Ik vind 21 guns wel een goed liedje ... En American Idiot ! Maar euh ... Is greenday nu Punk-rock ? Want ik denk van wel , net zoals sommige andere mensen , maar sommige zeggen ook van niet :bonk:

EDIT: THe only one on earth ofzo vind ik niet mooi :N

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb goed nieuws: Green Day komt naar Rock Werchter! :D

Ja, heb het ook gezien. En ik mag er naar toe :dans:

En ik wil er naartoe, moet het enkel nog even aan mijn ouders vragen. Samen met Rammstein en Muse kan Rock Werchter niet meer stuk! :puh:

Heb Green Day live gezien in het Sportpaleis, en ik verwachtte er al veel van, maar het overtrof mijn verwachtingen! Green Day is een zeer goede liveband :).

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ja... Kent iemand Billy Talent? In de studio zijn ze redelijk goed, maar live sucken ze echt?

Billy Talent als voorprogramma van Muse gezien dit jaar, kon me eerlijk gezegd vrij weinig boeien

Ik zei dan ook redelijk goed :). Maar je hebt gelijk, er zijn veel betere groepen. Maar wat denk je van de rest?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...