Jump to content

Green Day

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren was er zo'n concert op MTV. Heb er een stukje van gekeken, vroeger luisterde ik hier best veel naar en ik kende al die nummers nog enzo :7

• 1 maand later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Platypus

19

• Dakendak

6

• Puma

3

• Royboow

3

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bump,

Green Day heeft aangekondigd dat ze naar Pinkpop komen!

:O Daar moet ik heen :D

de hele line-up voor pinkpop is al bekend

en de kartjes zijn al een jaar uitverkocht :puh: maar je kan natuurlijk altijd kijken of ewr mensen zijn die toch maar niet gaan en kan je ze daar van overkopen..

Geplaatst:

en de kartjes zijn al een jaar uitverkocht :puh: maar je kan natuurlijk altijd kijken of ewr mensen zijn die toch maar niet gaan en kan je ze daar van overkopen..

Nog niet alle namen zijn bekend en het duurt nog wel even voordat het uitverkocht is ;)
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Nog niet alle namen zijn bekend en het duurt nog wel even voordat het uitverkocht is ;)

zullen we wedden line-up is al bekend.. check de website van 3fm, natuurlijk kunnen er artiesten nog cancellen en nieuwe artiesten komen, maar veel verandering is er niet..

Geplaatst: (bewerkt)

Check dit fimpje, Tré's meestertrick op 0:54 ongeveer :sigaar:, geniaal! Sowieso is hij lekker bezig terwijl de rest geïnterviewd wordt...

Nou ik toch op YouTube zit.. Wat vinden we hiervan :)?

http://www.youtube.com/watch?v=d2Ym3QHpy_Q

In 't begin twijfelde ik er een beetje aan, maar 't einde vind ik eigenlijk best vet met dat hele koor erbij.. Jullie?

Bewerkt: door Puma
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Green Day gaat de soundtrack van hun American Idiot musical releasen op 20 april.

Hier kan je zien welke nummers erop staan, en je kan de liedjes al previewen: Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...