D-V-D-K Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Hallo, Ik wou graag in Sketchup gebouwen maken ik en vroeg mij een paar dingen af: - Is Sketchup gratis? - Zoja, waar kan ik het downloaden? - Is het makkelijk te leren? - Als ik bijvoorbeeld een vierkante doos heb gemaakt in Sketchup, hoe kan ik het dan naar .dff doen, en eventuel ook configureren met de .txd die er bij hoord + ingame zetten? Ik heb pas pawno, mysql, en php geleerd, dus ik ben een snelle lerer Ik hoop dat julli mij kunnen helpen groetjes d-v-d-k Bewerkt: 18 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
Timske Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Google Sketchup is gratis, en van Google Sketchup Pro is een gratis trial. >Klik voor download pagina< En voor models ingame te krijgen vanaf Google Sketchup staat hier een hele lijst: >Puma's tutorial< Greetz Timske Bewerkt: 18 maart 2009 door Timske Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Heel erg bedankt Timske , zo kan ik wel voor een tijde voord Moet ik door het ingame krijgen van mij Sketchup eerst 3dsMax downloaden? Bewerkt: 18 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
graafschap.b Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Heel erg bedankt Timske , zo kan ik wel voor een tijde voord Moet ik door het ingame krijgen van mij Sketchup eerst 3dsMax downloaden? ja eerst 3ds max downloaden. het kan ook met gmax maar dat werkt de helft van de tijd niet edit:ow en 3ds max moet kuch''kopen''kuch want met de trial kan je niet exporten (of je komt er iligaal aan (mag ik je niet mee helpen jammer genoeg (voor jou) ) Bewerkt: 18 maart 2009 door graafschap.b Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hier ben ik weer Hoe kan ik kijken hoe groot het in werkelijkheid word wat ik heb getekend? Is er iets zoals een soort CJ ped die ik er in kan stoppen en dan kijken of ik het wel op juiste grote heb getekend? Reageren
Timske Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hiermee schaal ik: >Player.3ds< Deze importeert je zo: File => Import => Player.3ds Zorg wel dat er bij bestandtypen 3DS Files (*3ds) Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hiermee schaal ik:>Player.3ds< Deze importeert je zo: File => Import => Player.3ds Zorg wel dat er bij bestandtypen 3DS Files (*3ds) Thanks, maar ik kan het niet openen in Sketchup :S hij geeft aan dat file verkeerde format heeft ofzo. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Zie bijlage. sketch.rar Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) EDIT: Ooh ik heb de gekochte versie van Sketchup Pro nodig, ik ben hem nu aan het *kuch*kopen*kuch* Bewerkt: 28 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Oke het is geluk, ik heb alleen nog een paar vragen; - Is een .col bestand dat je het object kan 'voelen'? - Moet de naam van de .col hetzelfde zijn als de .txd en de .dff? - Moet de naam van de .txd hetzelfde zijn als die van de .dff? Reageren
Timske Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Oke het is geluk, ik heb alleen nog een paar vragen;- Is een .col bestand dat je het object kan 'voelen'? - Moet de naam van de .col hetzelfde zijn als de .txd en de .dff? - Moet de naam van de .txd hetzelfde zijn als die van de .dff? - Ja - Ja - Ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.