RobbieB Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ben jij een fan van Katy Perry? Heb je een leuk weetje over Katy Perry? Wil je je favoriete videoclip van haar hier eens showen? Hier kan het! Welkom bij het topic voor echte Katy Perry fans, gemaakt door een hevige fan. We vliegen erin met een videoclipje van ons idool: Reageren
Dieko Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik ben heel even de tel kwijt van je idool topics Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik ben heel even de tel kwijt van je idool topics Dit is het eerste topic van een idool van me, gemaakt door mij. Ik heb nog veel idolen, wees maar gerust: er zullen geen topics meer volgen over idolen van mij. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik ben heel even de tel kwijt van je idool topics Dit is het eerste topic van een idool van me, gemaakt door mij. Ik heb nog veel idolen, wees maar gerust: er zullen geen topics meer volgen over idolen van mij. Gelukkig Katy Perry is toch niet getrouwd? Ze is toch bi? Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik ben heel even de tel kwijt van je idool topics Dit is het eerste topic van een idool van me, gemaakt door mij. Ik heb nog veel idolen, wees maar gerust: er zullen geen topics meer volgen over idolen van mij. Gelukkig Katy Perry is toch niet getrouwd? Ze is toch bi? Bi? Nee! Ze heeft eerder al een (mannelijk) lief gehad. Ze wil voor een paar maanden geen liefje meer hebben. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Goddamned!! Het zoveelste Katy Perry fan topic! Kom op zeg. Had de zoekfunctie gebruikt, dan had je nog een aantal van deze topics gevonden. Toch nog ontopic: Ze is wel Bi. Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Goddamned!! Het zoveelste Katy Perry fan topic! Kom op zeg. Had de zoekfunctie gebruikt, dan had je nog een aantal van deze topics gevonden. Toch nog ontopic: Ze is wel Bi. Ik heb de zoekfunctie gebruikt! Reageren
Jowx Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Kom ajb met een link als je loopt te mekkeren dat er al een topic van bestaat, en ga normaal met elkaar om.. Ontopic!! Reageren
-eend- Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Goddamned!! Het zoveelste Katy Perry fan topic! Kom op zeg. Had de zoekfunctie gebruikt, dan had je nog een aantal van deze topics gevonden. Toch nog ontopic: Ze is wel Bi. Ik heb de zoekfunctie gebruikt! Al had je t niet gebruikt, die zoekfunctie is toch niks.. je typt wat in en je krijgt wat je niet wil. >>> Door Jowx: Laat ik het voor je spellen... O..N..T..O..P..I..C!! <<< Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 katy perry is zooooooooo overrated, ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig aan haar vinden. en ze heeft 3 tepels Reageren
ColdTurkey Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Weer een top-40 **** dat het moet hebben van al die kinderen die de mainstream volgen om cool te zijn. >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik, volgende keer 20%.. <<< Reageren
Nissan Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Je hebt wel gelijk. En de meeste muziek uit die rot Top 40 is nog rotmuziek ook . Ontopic: Tja, ik heb eigenlijk niets om te melden Ontopic. Ik heb wel te zeggen dat haar nieuwere nummers niet echt boeiend zijn, om maar niet te zeggen slecht. Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 katy perry is zooooooooo overrated, ik snap niet wat jullie allemaal zo geweldig aan haar vinden.en ze heeft 3 tepels Nee, dat is Lilly Allen met die drie tepels. Katy Perry kan een kikker na doen. Dat deed ze bij de Jakhalzen in DWDD. Echt onsmakelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.