Jump to content

Guiter Hero e.d ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil al een tijdje wat meer informatie hebben over games zoals guiter hero, is het leuk? Drums en gitaar? Of alleen gitaar? Is het duur, is het leuk om in je eentje te doen (aangezien ik alleen game)? Heeft er iemand wat meer informatie over?

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fiegel5

15

• Sjoelie

6

• ZUMZUM

4

• ArticLight

3

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil al een tijdje wat meer informatie hebben over games zoals guiter hero, is het leuk? Drums en gitaar? Of alleen gitaar? Is het duur, is het leuk om in je eentje te doen (aangezien ik alleen game)? Heeft er iemand wat meer informatie over?

Leer het eens maar eens te spellen. xD

En ja, ik vind het super leuk. :D Ik heb zelf Guitar Hero III Legends of Rock en Guitar Hero World Tour op de PS3. Ik speel op Hard/Expert en ben best goed. :puh: Maar het is naar mijn mening een goeie game. Sommige mensen denken van, oh gewoon wat knopjes indrukken, maar dan valt het wel tegen zodra ze spelen (maar geloof me, oefening baart kunst). Ik heb zelf alleen 2 Les Paul gitaren, maar een vriend van me heeft een GH drumstel. Dat is wel een tof ding, maar gitaar spelen vind ik leuker.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het leuker is om met een paar mensen te spelen dan in je eentje. Ik vind de game iig top en erg verslavend. :D

@ hieronder: Boeie. :puh:

Bewerkt: door ArticLight

Ik heb een gitaar en een drumstel voor de PS2 en zowat alle Guitar Hero en Rockband spellen.

Ik heb t al een paar maanden en ik vind het nog steeds erg leuk. :D Als je altijd alleen gamed denk ik wel dat het zoals alles na een tijdje gaat vervelen, dit is toch iets om te doen met vrienden die het een beetje kunnen (met mensen die het mr niet lukt wordt frustrerend :duh: ).

De spellen en de gitaar en drumstel zijn origineel nogal duur in Nederland, maar me vader is piloot he, dus die heeft ze gewoon uit china ofzo meegenomen voor een prikkie :tu: Als je ze in NL koopt, kan je het best een niet originele van internet ofzo kopen, die zijn niet zo heel duur en werken meestal net zo goed :Y

Als je een beetje handig bent met knopjes en een beetje muzikaal met ritmegevoel(is toch echt wel aangeraden, anders wordt je zo iemand die nooit verder komt dan easy) dan zou ik het echt kopen, het is erg leuk!!!! :D

Edit: Jammer, niet meer de eerste :puh:

Bewerkt: door GTAfan054
Geplaatst:
Maar wat kost het, en wat is het leukste? Drums of gitaar? Welke versie?

Hoeveel het kost: Klik.

Wat is het leukst: Heb ik al vertelt.

Welke versie: World Tour heeft meer bekendere liedjes en daar kan je met meer dan 2 mensen spelen.

Geplaatst:

Tja, je hebt er wel wat voor over nodig, maar je krijgt wat tops ervoor! Kijk op www.budgetgaming.nl gewoon, daar heb je prijsverschillen! Guitar Hero World Tour heeft onder andere Crazy Train, je kunt je eigen poppetje maken, je hebt Trapped Under Ice enzo, en DLC! Dus ik zou hem wel gaan kopen! Succes met je keuze!!!

Geplaatst:

Ik heb een aantal maanden geleden Guitar Hero World Tour: Complete Band Pack, dus incl. Drums, Gitaar en Microfoon, aangeschaft voor 180 euro. Een beste investering, maar in mijn ogen meer dan het geld waard. Wat de drums betreft moet je er wel van houden, maar ikzelf vind het echt een goede toevoeging, vooral als je met meerdere personen speelt.

Je geeft aan dat je het alleen speelt dus dan is misschien ook te overwegen om alleen de Guitar Only pack te kopen voor zo een 80 euro, want anders zit je met al die instrumenten en gebruik je er telkens maar één.

Tevens kan je op Budgetgaming.nl erg makkelijk de prijzen vergelijken. Ik heb hem overigens destijds bij de Bart Smit gehaald.

Geplaatst:

Ik heb het spel met de gitaar gekocht. Het spel is echt top, alleen vind ik de hardware wel wat slapjes. Misschien komt dat omdat ik vrij hard er op aan sla, maar hij was een tijdje geleden bij mij kapot. Ik had geen bonnetje meer dus ik heb hem zelf maar open gemaakt (koste echt veel moeite) en heb hem zelf gerepareert. Er was een klein ijzeren contact plaatje verbogen waardoor de aanslagen niet meer goed geregistreerd werden. Nu werkt hij weer top en ik kan zeggen. Je geld is deze game zo waard, echt een super party game. Wil je een feest geven dan is deze game altijd top. Wil je gewoon lekker met vrienden gamen (je kunt met 2 gitaren, 1 drum, 1 zang - tegelijk!) dan kan dat en het is super leuk.

Wil je gewoon zelf alle nummers spelen en jezelf verbeteren, dat kan, en het blijft leuk, keer op keer. Je verbeterd jezelf constant en dat is leuk om te zien. Je krijgt er ook nog eens een beter gevoel voor ritme van. En daar komt nog eens bij dat oude games ook op de gitaar werken dus als je eenmaal de hardware hebt, kun je ook oude games kopen. Kortom een prima investering. Ik zou het doen!

Geplaatst:
Tja, je hebt er wel wat voor over nodig, maar je krijgt wat tops ervoor! Kijk op www.budgetgaming.nl gewoon, daar heb je prijsverschillen! Guitar Hero World Tour heeft onder andere Crazy Train, je kunt je eigen poppetje maken, je hebt Trapped Under Ice enzo, en DLC! Dus ik zou hem wel gaan kopen! Succes met je keuze!!!

Ik neem aan dat Fiegel termen als "Crazy Train" en "Trapped under Ice" geen hol zeggen. Vooral Trapped under Ice is een ruig nummer, het is een nummer van Metallica en het nummer stamt uit 1976 (toen Metallica nog goede muziek maakte). Maar er zit ook de wat wat meer "Mainstream" rock in, met nummers als "La bamba" van Los Lobos en nog veel meer. Sommige nummers zijn echt voor de liefhebbers (bijvoorbeeld van Jimmy Hendrix). Als je van rock en de wat hardere rock soorten (hard rock tot metal) houdt, is dit een super game.

Geplaatst:

Het is een echte feestgame. Zelf bak ik er niks van, ik kom niet verder dan Easy en Medium, maar het is wel dikke lol.

Geplaatst:

Ik hou persoonlijk niet zo van rock en metal, maar sinds in RL wat meer met gitaar doe op school leek me dit gewoon erg leuk. Ik game wel eens met vrienden, maar niet vaak. Meestal game ik alleen omdat ik meer met die mensen buiten de deur ga. Ik twijfel wel tussen de grote kit, of alleen de gitaarkit. Want drums kun je later niet los kopen? Ofwel?

Het lijkt me alleen als je drumt, en het geluid niet hard staat. Dat je dan alleen de tikjes op het drumstel hoort? En verschilt het geluid per nummer echt veel? Ik heb mijn xbox aangesloten op een DJ installatie. En ik heb geen zin om bij elk nummer mn equalizer apart af te stellen. Ik weet ook echt niet wat ik moet kiezen. Gitaar of gewoon de hele kit, alhoewel ik zang niks heb. Want die nummers is allemaal rock. En die zing is nooit echt geweldig vind ik. Ik twijfel, ik verdien 90 euro in de maand met folderen. Daar moet het dus gewoon haalbaar mee zijn..

Ik zou toch het hele band package kopen, omdat het drummen toch wel erg tof is. Het ligt er maar net aan hoe hard je slaat, maar het tikken van het drumstel is redelijk te horen, maar het stoort niet. Ik vind persoonlijk het zingen toch ook wel leuk, het is een waardige toevoeging aan het spel.

Het is overigens niet echt te vergelijken met het bespelen van gitaar, dus daarvoor hoef je het echt niet te kopen.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Zit er ook een soort van Free mode bij? Dus gewoon zomaar wat spelen zonder dat je echt een nummer speelt? En heeft er iemand een winkel, geen internetsite maar een winkel waar hij goedkoop(?) te kopen is? Want ik hoorde iemand over 180 terwijl hij op sites 200 kost..

Geplaatst:

Nee natuurlijk niet, dan moet je een echte gitaar kopen.. Bij de Bart Smit is hij wat goedkoper volgens mij...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...