ArticLight Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Zit er ook een soort van Free mode bij? Dus gewoon zomaar wat spelen zonder dat je echt een nummer speelt? En heeft er iemand een winkel, geen internetsite maar een winkel waar hij goedkoop(?) te kopen is? Want ik hoorde iemand over 180 terwijl hij op sites 200 kost.. Bij het drummen zijn er wel stukjes waar je kunt 'freestylen'. Oftewel, zo hard en veel mogelijk op je drumstel rammen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Zit er ook een soort van Free mode bij? Dus gewoon zomaar wat spelen zonder dat je echt een nummer speelt? En heeft er iemand een winkel, geen internetsite maar een winkel waar hij goedkoop(?) te kopen is? Want ik hoorde iemand over 180 terwijl hij op sites 200 kost.. Bij het drummen zijn er wel stukjes waar je kunt 'freestylen'. Oftewel, zo hard en veel mogelijk op je drumstel rammen. Maar het is niet zo, dat als je met vrienden dat je gewoon zelf een ritme kan spelen en dat de rest daar op kan inspelen? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Kan in principe wel, je kan zelf liedjes maken en als je dan daarmee begint kan je zegmaar 'vrij' spelen, je kan gewoon zelf wat spelen dan en opnemen. dus het kan in principe wel Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Is er ook een drum-kit? Mijn ouders vinden het namelijk niet echt goed dat ik 170 euro uitgeef aan een spelletje. En ik doe het het meeste voor de drums? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Bedoel je met alleen drums? Ik denk het niet. Wel heb ik op de dynabyte site een Rockband drumstel los gezien, die kan je ook gebruiken met Guitar hero Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 Bedoel je met alleen drums? Ik denk het niet. Wel heb ik op de dynabyte site een Rockband drumstel los gezien, die kan je ook gebruiken met Guitar hero Volgens sommige is het Guiter Hero drumstel steviger, en voelt het meer als "echt" drummen. Maar stel ik koop wel alles, kan ik dan met dit paket ook meer uitbreidingen kopen Hm, nog tips om mn ouders te overtuigen? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Zeg dat er liedjes inzitten uit hun tijd Als je ouders een beetje gek zijn van 80's rock enzo je kan voor zover ik weet met de gitaar alle guitar hero's spelen, maar dit weet ik niet zeker. Het rockband drumstel kan je gebruiken in Guitar hero, misschien kan dit dan ook andersom (weet ik ook niet) dan zou je dat ook nog kunnen doen. Het is idd wel zo dat het drumstel van Guitar hero echter aanvoeld. en de levensduur van het spel is ook lang, want het zal echt lang duren voordat je alles op expert heb gehaald Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 En kwa uitbreidingen? Downloads? Of complete uitbreidingen zoals Guiter Hero Metalica? Kan ik dat ook spelen op drums e.d.? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Bestaat er echt een pc versie van World Tour? Ik heb namelijk verschillende sites gezien waar stond van wel, maar ik kan geen winkel vinden die m verkoopt. Laat maar, ik heb het al. Hij komt pas in Juni. (En mijn pc kan m wss ook niet aan) Bewerkt: 30 maart 2009 door ZUMZUM Reageren
Sjoelie Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 En kwa uitbreidingen? Downloads? Of complete uitbreidingen zoals Guiter Hero Metalica? Kan ik dat ook spelen op drums e.d.? Denk dat je alle nieuwe kan spelen met drums, de oude alleen met gitaar vrees ik. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik heb gezien dat je de GH Drum ook apart kunt kopen. Weet alleen niet meer waar. Maar kan ook zijn dat daar de microfoon ook bij in zit. De game zelf kun je dan ook nog apart kopen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 De complete set mag echt niet van mn ouders, te duur.. Ik wacht daarom maar op of een prijsverlaging, of een setje met enkel drumms. Want 170 euro vind mn ma echt te duur, en daar elke dag over zeuern gaat zeker niet werken. Komt er dus een prijsverlaging, of een enkel drums? Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jammer. Op een prijsverlaging hoef je voorlopig niet te rekenen, puur alleen al om het feit dat de voorganger van World Tour, Guitar Hero III: Legend of Rock, pas in prijs verlaagt werd nadat World Tour was uitgekomen. Zeer binnekort, in ieder geval deze lente, komt er wel een mogelijkheid om het Drumstel los te kopen echter zal dit niet voordeliger uitpakken aangezien deze rond de 100 euro zal gaan kosten exclusief game. Dan is het dus alsnog voordeliger om het complete bandpack te kopen en dan krijg je er ook nog "gratis" de microfoon bij. Ik ben bang dat je dus óf moet gaan zeuren, óf moet gaan sparen óf heel lang wachten op een prijsverlaging. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Het gaat niet om het sparen, want ik heb het geld. Het gaat er om dan mn ouders het me verbieden om een game te kopen van 170 euro . Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Toch heb ik het waarschijnlijk zover gekregen dat ik de game mag kopen, alleen nu heb ik het punt dat de prijzen verandert zijn. Bart smit vertelde mij dat de game bij hun 170 euro koste. Alleen kwam er een week later een folder op de mat met een prijs van 195 euro. Alleen bij de Free Record Shop is hij nog 170. Maar ik heb daar vroeger slechte evaring opgedaan met het kopen van games. Mediamarkt geeft geen prijzen via telefoon. Dixons verkoopt het niet en zo gaat het maar door.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.