Galiorix Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Dan zou ik toch gewoon bij de Free Record Shop kopen, weinig kans dat je problemen met het spel krijgt. Alles is van een goede kwaliteit, dus je hoeft er niet zo gauw mee terug naar de winkel, tenzij je natuurlijk iets raars doet... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Dan zou ik toch gewoon bij de Free Record Shop kopen, weinig kans dat je problemen met het spel krijgt. Alles is van een goede kwaliteit, dus je hoeft er niet zo gauw mee terug naar de winkel, tenzij je natuurlijk iets raars doet... Ik hoor heel veel dat de rode drumpad vaak het snel begeeft. En dat basspedalen door midden breken zonder hevig gebruik. Wat moet je dan als je geen rode pad meer hebt? Ik zou het weten . Bewerkt: 16 april 2009 door Fiegel5 Reageren
-Stan- Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik heb Guitar Hero World Tour, Ik vind het echt een super vet spel omdat er genoeg nummers in zitten. Ik vind de music studio echt geniaal bedacht want je kan er zelf nummers maken en downloaden. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Dan zou ik toch gewoon bij de Free Record Shop kopen, weinig kans dat je problemen met het spel krijgt. Alles is van een goede kwaliteit, dus je hoeft er niet zo gauw mee terug naar de winkel, tenzij je natuurlijk iets raars doet... Ik hoor heel veel dat de rode drumpad vaak het snel begeeft. En dat basspedalen door midden breken zonder hevig gebruik. Wat moet je dan als je geen rode pad meer hebt? Ik zou het weten . Mijn vriend ze bekken was kapot. Hij moest op de redoctane site een code invullen en 1 week later had hij een nieuwe bekken opgestuurd gekregen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Dan zou ik toch gewoon bij de Free Record Shop kopen, weinig kans dat je problemen met het spel krijgt. Alles is van een goede kwaliteit, dus je hoeft er niet zo gauw mee terug naar de winkel, tenzij je natuurlijk iets raars doet... Ik hoor heel veel dat de rode drumpad vaak het snel begeeft. En dat basspedalen door midden breken zonder hevig gebruik. Wat moet je dan als je geen rode pad meer hebt? Ik zou het weten . Mijn vriend ze bekken was kapot. Hij moest op de redoctane site een code invullen en 1 week later had hij een nieuwe bekken opgestuurd gekregen Waren daar geen kosten aan? Of wel? En waren dat er erg veel? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Nee was voorzover ik weet gratis zal het nog wel navragen Reageren
-Stan- Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik wil misschien het drumstel vragen voor m,n verjaardag maar gaat het niet snel vervelen?. En is het een aanrader? bij voorbaat dank. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Bumpje :$ , maar is volgens mij beter dan geheel nieuw topic te maken. GHWT komt over een paar dagen ook voor de pc uit, maar weet iemand of die playstation3 microfoon van GHWT ook op de pc aangesloten kan worden?(net als de drum en de gitaar) Ik heb namelijk geen zin om in mijn headset te gaan zingen. Alvast bedankt. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Bumpje :$ , maar is volgens mij beter dan geheel nieuw topic te maken.GHWT komt over een paar dagen ook voor de pc uit, maar weet iemand of die playstation3 microfoon van GHWT ook op de pc aangesloten kan worden?(net als de drum en de gitaar) Ik heb namelijk geen zin om in mijn headset te gaan zingen. Alvast bedankt. Ik denk dat je hem in de USB moet steken. Ik heb net de 360 versie van World Tour gekocht. Ik zit een beetje op het juiste moment op het juiste knopje te drukken, maar er gebeurt niks. Blijkt dat je ook met de lange balk moet 'aanslaan'. Reageren
tjoef Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Great, men guitar is messed up (wat een geweldige zin) Het zit zo: de gitaar van m'n guitar hero heeft de ongezonde neiging om zomaar even willekeurig mijn combo te doorbreken door te doen alsof ik een noot fout raak. Het gaat zelfs zo ver dat ik, bij een lied met een lang stuk zonder gitaar (zoals Overkill of zelfs Beat It van wijlen Michael Jackson) de rockmeter zover daalt dat het lied stopt en ik word uitgejouwd door het publiek. Dan wordt mijn ego nog eens gekelderd ook! GRR! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Great, men guitar is messed up (wat een geweldige zin)Het zit zo: de gitaar van m'n guitar hero heeft de ongezonde neiging om zomaar even willekeurig mijn combo te doorbreken door te doen alsof ik een noot fout raak. Het gaat zelfs zo ver dat ik, bij een lied met een lang stuk zonder gitaar (zoals Overkill of zelfs Beat It van wijlen Michael Jackson) de rockmeter zover daalt dat het lied stopt en ik word uitgejouwd door het publiek. Dan wordt mijn ego nog eens gekelderd ook! GRR! Ik heb gehoord dat die sliderbar touchpad ding van de ghwt gitaar wel eens problemen veroorzaakt. Je zou die uit kunnen zetten, al lijken deze problemen wel heel overdreven. Heb er verder geen verstand van, maar je kunt dit proberen. Als ie het daarna nog steeds fout doet, dan weet ik het ook niet meer. Bewerkt: 28 juni 2009 door ZUMZUM Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Je moet hem echt met vier personen spelen. Gister gedaan. Ik heb helaas maar drie instrumenten, dus twee zangers. We begonnen met spelen op expert, en na tien seconden waren we out. En wat een lol heb je. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Ik het op mijn verjaardag met de Metelica versie gedaan met wat vrienden. Dan klik je easy aan om het even voor te doen. Zitten ze allemaal te roepen dat het makkelijk is, gaan ze daarna al af op beginner. Stel je voor, je hoeft alleen maar te strummen . Binnenkort ga ik denk ik toch maar die bundel kopen, want GHWT + Drums ben je ook een dikke 170 euro kwijt. Dan maar een tientje meer voor nog een gitaar en een microfoon. Bewerkt: 7 juli 2009 door Fiegel5 Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is (vond het een beetje onnodig om er nog 1 aan te maken ) je hebt dus aan de achterkant van de GH drumkit een aantal uitgangen: 1. MIDI 2. voor het pedaal van de bas. 3 ????? dat is dus mijn vraag want waar is die uitgang voor???? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is (vond het een beetje onnodig om er nog 1 aan te maken )je hebt dus aan de achterkant van de GH drumkit een aantal uitgangen: 1. MIDI 2. voor het pedaal van de bas. 3 ????? dat is dus mijn vraag want waar is die uitgang voor???? Headset? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.