gtafreak321 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is (vond het een beetje onnodig om er nog 1 aan te maken )je hebt dus aan de achterkant van de GH drumkit een aantal uitgangen: 1. MIDI 2. voor het pedaal van de bas. 3 ????? dat is dus mijn vraag want waar is die uitgang voor???? Headset? nee, ik ben er ondertussen al achtergekomen dat het voor een dubbele bass drum is..... Reageren
NortonHero Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Je kan de goedkoopste meestal vinden via tweakers of marktplaats. Deze gasten doen het net wat anders als met een gitaar: https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/ Reageren
Maglev Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Gewoon kopen! Ik heb ze zo'n beetje allemaal (2 gitaren 1 drum 1 mic) En ik speel het al meer dan een jaar lang bijna iedere dag xD ! Kopen! kopen! kopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.