justinvcmodder Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 heey hoe kan ik auto's bewerken in sketchup of zmodeler? weet iemand dat? alvast bedankt Justin Reageren
Goofy Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 door ze te inporteren en niet te openen Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 1) Extract de .dff uit de GTA3.img 2) Importeer je .dff in de Zmodeler 3) Bewerk wat je wil 4) Exporteer je model en stop het weer terug in de IMG. Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 thanks ken je het ook bewerken in skethup Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 <_< nah das jammer ik ga ff proberen of ik een manier vind het in sketchup te krijgen.maarjah je hoort nog wel Reageren
SWYV Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 <_< nah das jammer ik ga ff proberen of ik een manier vind het in sketchup te krijgen.maarjah je hoort nog wel jawel jij kun er ook auto's, bussen met sketchup maken, maar ik heb een paar vraagjes => hoe zet ik raam in modellen??? => hoe maak ik wielen met sketchup??? => hoe maak ik deuren dat in spel kan bewegen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.