Wesleyty Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik heb hem geinstalleert. met laden werkt hij wel. ik sta dan binnen maar als ik naar buiten ga dan krijg ik raport niet verzenden of wel verzenden. Wie weet wat ik nou moet doen? of is de maker hier nog aanwezig? Want dan kan hij me helpen met dit probleem. Ik probeerde ook al met img tool maar dan kon ik gta3.img niet vinden. Wie weet waat deze ook staat? Alvast BEdankt Greetz Wesleyty Reageren
K.O. Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 (bewerkt) Ik probeerde ook al met img tool maar dan kon ik gta3.img niet vinden. Wie weet waat deze ook staat?Meestal hier:C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img Maar het kan natuurlijk zo zijn dat je je GTA op een andere plaats geïnstalleerd hebt. In elk geval staat het bestand in de 'models' map in de GTA SA map. Bewerkt: 18 maart 2009 door K.O. Reageren
Wesleyty Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) ik heb wel gta3 gevonden maar geen.img erachter. kan het deze dan ook zijn? maar ik sta dan wel iets achter staan van img. en moet ik dan op rebuild archive klikke>? Bewerkt: 19 maart 2009 door Wesleyty Reageren
K.O. Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ik heb wel gta3 gevonden maar geen.img erachter. kan het deze dan ook zijn?Dat komt doordat je je computer blijkbaar zodanig hebt ingesteld dat bekende bestandsextensies niet worden weergegeven. Dit kun je wijzigen door in een willekeurige map naar Extra > Mapopties > Tabblad 'Weergave' te gaan en daar het vinkje voor 'Extensies voor bekende bestandstypen verbergen' weg te halen. Althans, zo gaat het in Windows XP, maar bij een andere Windows zal dit niet heel veel anders gaan. Dat is in elk geval wel het bestand dat je moet hebben ja. Je kunt op Rebuild Archive klikken door in IMG Tool op 'Commands' te klikken. In het menuutje dat dan verschijnt staat ook de 'Rebuild Archive' knop. Reageren
Wesleyty Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 het is me uiteindelijk gelukt maar is er ook nog een deel 2 van ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.