The Hulk Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Hallo allemaal,Sorry van de slappe titel. Maar ik heb een vraagje. Zou iemand voor mij een map met de volgende dingen willen maken. Politie bureau's Ziekenhuizen Brandweer kazarne's Safehouses Alvast bedankt. Gr, L156 >>> Door Svenie: Samengevoegd met ander locatie topic.<<< Kijk gewoon op de kaart die je samen met de game hebt gekregen of op je GPS. Reageren
Svenie Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Het probleem is dat je op geen van beide de locaties die L156 zoekt zult vinden, met uitzondering dan van alle safehouses. Ik zou zeggen bekijk de locatiekaartjes van GTA IV op WikiGTA. Aangezien Liberty City toch hetzelfde is als in GTA IV met uitzondering van Alderney vind je alle ziekenhuizen, politiebureaus en brandweerkazernes op dezelfde plek. Veel plezier ermee. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 De gun club is hier. SnapMap Hmmm, ik ben op het punt wat de Snapmap me aangeeft, alleen zie ik nergens een of andere trigger of ingang. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 De gun club is hier. SnapMap Hmmm, ik ben op het punt wat de Snapmap me aangeeft, alleen zie ik nergens een of andere trigger of ingang. Ik zie het. Ik heb 'm verkeerd geplaatst. Hij staat precies naast dat gebouw. Dit is de goede: Klik. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ok bedankt, ik loop er nu net in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.