Jump to content

Hoe lang zit jij achter je pc op een doordew. dag

Hoe lang zit jij achter je pc?  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe lang zit jij achter je pc?

• een uur
      2
    • 1uur / 2uur
      13
    • 2uur / 3uur
      14
    • 3uur / 5uur
      37
    • 6uur/ 7uur
      16
    • 8uur / 9uur
      12
    • 10uur / ?
      6
    • soms een hele dag
      20
    • anders namelijk
      2

Recommended Posts

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

3

• Yohan

2

• bjorn13

2

• Steef

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik ben verslaafd =( Ik kan niet leven zonder PC, in de zomervakantie ga ik proberen af te kikken.

Ik zit gemiddeld 8-9 uur op de pc, maar dat kan ook nog wel eens uitlopen tot 10 uur.

Mijn record was van 8:00 tot 0:30

1 pauze om te eten van 10 minuten. M'n ouders waren niet thuis namelijk. Ik heb er nog steeds hoofdpijn van :confused:

Geplaatst: (bewerkt)

hoger dan 10, m'n record is zo'n 30 uur: ik sliep meteen 2 dagen achterelkaar zonder te eten en te drinken en was meteen KO.

(leuke meivakantie was dat!)

Ik ga gelijk achter m'n pc als ik thuis ben van school en ga dan door to het eten en daarna weer verder...

OK

ik ben verslaafd en dat boeit me nix! en ik ga HELEMAAL NIET afkicken!!!

(het wereld record computeren is 64 uur en 35 minuten, de recordhouder heeft een hele week zonder eten enzo geslapen!!!)

Bewerkt: door Quatroking
  • 4 weken later...
Geplaatst:

schooldagen duren bij mij gemiddled tot 3 uur, vanaf 3 uur tot 1 uur ong op de pc dus 10 uur met eet pauzes en kleine TV of film pauzes

dagen zoals vandaag wordt ik om een uur of 1 wakker dan kijk ik naar het weer, slecht weer strompel ik naar mijn pc, goed weer pak ik me laptop en ga buiten zitten beetje gtaforum checke, photoshoppen je kent dat wel

ben best verslaafd, lekker toch:P

Geplaatst:

Ik ong. 8-9 uur zit ik op de PC.

Ik ben er zeker wel aan verslaafd.

Ik weet elke dag wel wat te doen, zeker op veel fora posten. :)

Met het school is het wel wat minder, maar ik probeer er altijd zoveel mogelijk te zijn.

Geplaatst:

Ik zit meestal, als ik niks te doen heb achter mijn PC.

ik zal het een beetje uitlegen!.

s'morgens; ik sta op ik loop naar beneden... meteen me computer op ,email checke, forum kijke ETC..

tegen de middag , even lekker eten, daan even naar buiten , luchtje schepe... dan even fietsen (soms) dan ga ik weer ff op mijn PC tot 2 a3 uur!

tegen de avond: meestal tegen 7 a 8 uur ga ik dan de hele tijd achter me pc zite.

de hele tijd chate,forum,meschien als ik mail heb, me mail's na kijken, voor de rest bijna altijd nog even me PC op virusen en spyware.. laten checke !

snacht's zit ik meestal hier op dit FORUM.

Geplaatst:

Ik 1 á 2 uur.

Langer kan ik ook niet, in die tijd gaat het ook soms vervelen en ga ik gewoon (vrijwillig :lol: ) van de computer af.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...