Ruben-LWD Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ik heb er een paar gevonden, Basic cheats Weapon pack 1 - R UP B DOWN LEFT R B RIGHT Weapon pack 2 - R UP A DOWN LEFT R A RIGHT Weapon pack 3 - R UP Y DOWN LEFT R Y RIGHT Weapon pack 4 - R UP X DOWN LEFT R X RIGHT Armour - L L R B B A A R Health - L L R A A B B R Wanted level up - L L R Y Y X X R Wanted level down - R X X Y Y R L L Explosive eagle - L R X Y A B UP DOWN Weather cheats Sunny - UP DOWN LEFT RIGHT A B L R Extra sunny - UP DOWN LEFT RIGHT B X L R Cloud - UP DOWN LEFT RIGHT X Y L R Rain - UP DOWN LEFT RIGHT Y A L R Lots of rain - UP DOWN LEFT RIGHT A X R L Harricane - UP DOWN LEFT RIGHT B Y R L Fog - UP DOWN LEFT RIGHT Y B R L[/font] weet niet of dit alles is mischien komen er nog meer bij Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ik heb er een paar gevonden,Basic cheats Weapon pack 1 - R UP B DOWN LEFT R B RIGHT Weapon pack 2 - R UP A DOWN LEFT R A RIGHT Weapon pack 3 - R UP Y DOWN LEFT R Y RIGHT Weapon pack 4 - R UP X DOWN LEFT R X RIGHT Armour - L L R B B A A R Health - L L R A A B B R Wanted level up - L L R Y Y X X R Wanted level down - R X X Y Y R L L Explosive eagle - L R X Y A B UP DOWN Weather cheats Sunny - UP DOWN LEFT RIGHT A B L R Extra sunny - UP DOWN LEFT RIGHT B X L R Cloud - UP DOWN LEFT RIGHT X Y L R Rain - UP DOWN LEFT RIGHT Y A L R Lots of rain - UP DOWN LEFT RIGHT A X R L Harricane - UP DOWN LEFT RIGHT B Y R L Fog - UP DOWN LEFT RIGHT Y B R L[/font] weet niet of dit alles is mischien komen er nog meer bij eey vet dat er cheats bekent zijn.. ik hoop nog dat er een paar auto cheats komen.. oja en nog iets als je het nie kunt zien hou je muis op de zwarte vlakjes Reageren
Xnow Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ik heb er een paar gevonden,Basic cheats Weapon pack 1 - R UP B DOWN LEFT R B RIGHT Weapon pack 2 - R UP A DOWN LEFT R A RIGHT Weapon pack 3 - R UP Y DOWN LEFT R Y RIGHT Weapon pack 4 - R UP X DOWN LEFT R X RIGHT Armour - L L R B B A A R Health - L L R A A B B R Wanted level up - L L R Y Y X X R Wanted level down - R X X Y Y R L L Explosive eagle - L R X Y A B UP DOWN Weather cheats Sunny - UP DOWN LEFT RIGHT A B L R Extra sunny - UP DOWN LEFT RIGHT B X L R Cloud - UP DOWN LEFT RIGHT X Y L R Rain - UP DOWN LEFT RIGHT Y A L R Lots of rain - UP DOWN LEFT RIGHT A X R L Harricane - UP DOWN LEFT RIGHT B Y R L Fog - UP DOWN LEFT RIGHT Y B R L[/font] weet niet of dit alles is mischien komen er nog meer bij eey vet dat er cheats bekent zijn.. ik hoop nog dat er een paar auto cheats komen.. oja en nog iets als je het nie kunt zien hou je muis op de zwarte vlakjes die zwarte vlekjes zitten er met opzet. ze heten spoiler-'vlakjes'. Hiermee kun je dingen verbergen, die misschien iets verhullen wat mensen nog niet wilde weten. Bijvoorbeeld een eind van het verhaal of bepaalde ontwikkelingen in het verhaal. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Dus hoeven ze echt niet over de cheats heen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 ik heb er een paar gevonden,Basic cheats Weapon pack 1 - R UP B DOWN LEFT R B RIGHT Weapon pack 2 - R UP A DOWN LEFT R A RIGHT Weapon pack 3 - R UP Y DOWN LEFT R Y RIGHT Weapon pack 4 - R UP X DOWN LEFT R X RIGHT Armour - L L R B B A A R Health - L L R A A B B R Wanted level up - L L R Y Y X X R Wanted level down - R X X Y Y R L L Explosive eagle - L R X Y A B UP DOWN Weather cheats Sunny - UP DOWN LEFT RIGHT A B L R Extra sunny - UP DOWN LEFT RIGHT B X L R Cloud - UP DOWN LEFT RIGHT X Y L R Rain - UP DOWN LEFT RIGHT Y A L R Lots of rain - UP DOWN LEFT RIGHT A X R L Harricane - UP DOWN LEFT RIGHT B Y R L Fog - UP DOWN LEFT RIGHT Y B R L[/font] weet niet of dit alles is mischien komen er nog meer bij eey vet dat er cheats bekent zijn.. ik hoop nog dat er een paar auto cheats komen.. oja en nog iets als je het nie kunt zien hou je muis op de zwarte vlakjes die zwarte vlekjes zitten er met opzet. ze heten spoiler-'vlakjes'. Hiermee kun je dingen verbergen, die misschien iets verhullen wat mensen nog niet wilde weten. Bijvoorbeeld een eind van het verhaal of bepaalde ontwikkelingen in het verhaal. O da wist ik nie, ja ik wist wel wat spoilen was maar niet dat er nog een special spoil-vlakje over heen Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Dus hoeven ze echt niet over de cheats heen. ja vind ik ook een gta zonder cheats is eigenlijk geen gta meer.. Reageren
The Hulk Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ook al zijn er cheats ik ga ze zeker niet gebruiken. Ik vind cheats het spel een beetje verpesten. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ook al zijn er cheats ik ga ze zeker niet gebruiken. Ik vind cheats het spel een beetje verpesten. Waarschijnlijk doet Rockstar dit, omdat er veel mensen zijn die spellen spelen niet normaal kunnen winnen zonder cheats. Het cheat lijstje komt waarschijnlijk later op wikigta te staan. Ik ga het zonder cheats spelen. Dan heb je later een goed gevoe, omdat je het zonder cheaten hebt uitgespeeld en dat wil ik ook zeker behalen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ook al zijn er cheats ik ga ze zeker niet gebruiken. Ik vind cheats het spel een beetje verpesten. Waarschijnlijk doet Rockstar dit, omdat er veel mensen zijn die spellen spelen niet normaal kunnen winnen zonder cheats. Het cheat lijstje komt waarschijnlijk later op wikigta te staan. Ik ga het zonder cheats spelen. Dan heb je later een goed gevoe, omdat je het zonder cheaten hebt uitgespeeld en dat wil ik ook zeker behalen. ik gebruik alleen een cheat als ik een missie egt nie kan halen, da heb ik ook met de vorige gta's gedaan en paar keer voor de lol, maar dan sla ik hem nooit op Reageren
agoden Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik gebruik alleen cheats nadat ik het heb uitgespeeld, de missies in ieder geval.. Dan gewoon total destruction met weapon cheats! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zijn er eigenlijk nog consequenties als je bijvoorbeeld een health cheat gebruikt? Zoals het beïnvloeden van 100%? Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zijn er eigenlijk nog consequenties als je bijvoorbeeld een health cheat gebruikt? Zoals het beïnvloeden van 100%? Dit is bij de meeste gta's zo, ik raad je aan het niet te doen (je krijgt melding bij het saven, maar toch zal ik het niet proberen) Reageren
Koeky7 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Zijn er eigenlijk nog consequenties als je bijvoorbeeld een health cheat gebruikt? Zoals het beïnvloeden van 100%? Er is wel een consequentie namelijk: Als je in je Stats kijkt (in je PDA) dan staat er een dingetjes zoals hoe vaak je hebt gespeeld, je bent opgepakt etc. Maar ook hoe vaak je hebt gecheat, dus als je saved en je hebt gecheat zul je eeuwig moeten leven met een 1 of meer achter de times cheated. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Voor zover bekend is het gebruik van cheats niet van invloed op de 100% of achievements. Wel wordt bij een cheat de autosave-functie automatisch uitgeschakeld, zodat je na je ultieme creatie van chaos weer je schone savegame kan opstarten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Voor zover bekend is het gebruik van cheats niet van invloed op de 100% of achievements. Wel wordt bij een cheat de autosave-functie automatisch uitgeschakeld, zodat je na je ultieme creatie van chaos weer je schone savegame kan opstarten. Maar je kan nog wel gewoon saven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.