Triper Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik ben dus bij de missie outrider: http://nl.wikigta.org/wiki/Outrider_(GTA_San_Andreas) Ik knal de blokades met gemak op, maar dan bij als alle blokades weg zijn, rij ik met de van mee naar de poort, maar gaat de poort niet open? de van knalt er dan gewoon tegen op en blijft het proberen. ik heb van alles geprobeerd maar ik kan er maar niet in komen. Iemand tips ? Ohja die motor die erop staat, is omdat ik alles probeerde en toen maar beetje ging kloten . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Gebeurt dit maar één keer of is het blijvend. Wat je zou kunnen proberen is een voertuig te pakken die met hoogte verschild, zoals de Admiral (voorbeeld). Dan moet je in dit geval de Admiral voor de port zetten en dan moet je proberen om over het hek te klimmen. Veel succes verder. Reageren
Triper Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Is als maar, en heeft geen nut als ik over het hek klim, gaat die alsnog niet open. en ik moet ook niet naar binnen klimmen volgens de missie. De van moet automatisch naar binnen rijden, maar dat lukt dus niet omdat die er tegen aan knalt.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ik ga ervan uit dat je het spel op de PC speelt (aan de hand van je screen), upload even je savegame dan zal ik even kijken of het aan je spel of aan je savegame ligt. Eventueel kan ik dan de missie voor je doen en daarna je savegame teruggeven. Vertel wel even welke versie van het spel je hebt. Reageren
Triper Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ja ik speel het op de pc en heb versie 1.0 Maar ik snap er echt niets van hoor :|! Gewoon weird. Alvast bedankt! GTASAsf2.b Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Modificaties hebben invloed gehad op je savegame(s). Hierdoor kan je de missie niet uitspelen. Verwijder je modificaties en speel de storyline opnieuw. PS Het terrein wat gemodificeerd is (achter dat hek) speelt ook een rol in de missie Yay Ka-Boom-Boom, je zal met deze modificaties later dus nog een keer in de problemen kunnen komen bij deze missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.