Jump to content

Virgo


Tmzom

Recommended Posts

Hij rijd toch ook rond??

of zit ik er nu helemaal naast

nee niet

hij rijd wel rond

gewoon goed zoeken en vanzelf vind je hem dan

suc6

Tuurlijk rijdt hij ook rond, ik denk dat Tmzom net zoiets heeft als mij: zoek ik geen auto rijd hij 1.000.000 langs me heen, zoek ik hem, kan ik hem niet vinden! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Virgo heeft geen vaste plek waar je hem (bijna) altijd kunt vinden. Hij rijdt wel met grote regelmaat rond in Downtown en Ocean Beach naar mijn ervaring. Ik vond hem op een parkeerplaats vlakbij het gebouw van Love Fist. Trouwens hier is al een topic over.....

Link to comment
Delen op andere websites

HANDIGE TIP!

Zoals je weet: als je autos verzameld bij sunshine car; kun je altijd de laatste niet vinden....Ga naar sunshine cars, en kijk welke autos je moet verzamelen.... Pak 1 auto die moeilijk te vinden is, en zet hem in een garage. Ga nu de andere autos halen, en als laatste pak je de auto uit je garage (die nergens meer rondreed :D )

Suc6!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een zéér handige tip moet ik zeggen, maar heeft totaal niets met dit topic te maken. Je kan overigens op Deze Site kijken naar auto locaties.

>> Dit is al mijn zoveelste post die ik edit om 'm beter te maken. :clown:

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...