Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Heey...Ik ben bezig met autos verzamelen bij sunshine autos... Alleen nu kan ik de Virgo niet vinden....Weet iemand of die op een vaste plek staat? latezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 nou vaste plek wil ik het niet noemen, maar weet je die groote parkeerplaats, schuinachter de Greasy chopper? daar vind ik hem meestal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Uhhh kun je dat misschien iets duidelijker uitleggen? Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 hij rijdt gewoon rond ook wel bij het stadion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) Romero bedoelt de parkeerplaats achter het grote gebouw in Downtown: Bewerkt: 9 februari 2005 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Hij rijd toch ook rond?? of zit ik er nu helemaal naast nee niet hij rijd wel rond gewoon goed zoeken en vanzelf vind je hem dan suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Hij rijd toch ook rond??of zit ik er nu helemaal naast nee niet hij rijd wel rond gewoon goed zoeken en vanzelf vind je hem dan suc6 Tuurlijk rijdt hij ook rond, ik denk dat Tmzom net zoiets heeft als mij: zoek ik geen auto rijd hij 1.000.000 langs me heen, zoek ik hem, kan ik hem niet vinden! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 bij vice city hebt bekans geen vaste plaats bij gtasanandreas is da wel vice city is gewoon te klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 bij vice city hebt bekans geen vaste plaats bij gtasanandreas is da wel vice city is gewoon te klein Wat bedoel je daarmee? In VC heb je ook wel plaatsen waar altijd dezelfde auto/motor staan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ja! Je heb vaste plaatsen zoals vlakbij de bank staat een sucurticar (ofzo :S) @ Mitch: Kan je je plaatje wat kleiner maken? Hij rekt het hele topic uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Virgo heeft geen vaste plek waar je hem (bijna) altijd kunt vinden. Hij rijdt wel met grote regelmaat rond in Downtown en Ocean Beach naar mijn ervaring. Ik vond hem op een parkeerplaats vlakbij het gebouw van Love Fist. Trouwens hier is al een topic over..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 HANDIGE TIP! Zoals je weet: als je autos verzameld bij sunshine car; kun je altijd de laatste niet vinden....Ga naar sunshine cars, en kijk welke autos je moet verzamelen.... Pak 1 auto die moeilijk te vinden is, en zet hem in een garage. Ga nu de andere autos halen, en als laatste pak je de auto uit je garage (die nergens meer rondreed ) Suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Het is inderdaad een zéér handige tip moet ik zeggen, maar heeft totaal niets met dit topic te maken. Je kan overigens op Deze Site kijken naar auto locaties. >> Dit is al mijn zoveelste post die ik edit om 'm beter te maken. Bewerkt: 3 maart 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentenell Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Weet iemand waar ik de auto 'Virgo' kan vinden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 daar is geen vaste oplaats voor maar ik zou eens kijken rondom Ocean Beach, daar zie ik ze veel rijden, en op het 2e eiland bij de Hyman COndo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.