Jump to content

Virgo

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey...Ik ben bezig met autos verzamelen bij sunshine autos... Alleen nu kan ik de Virgo niet vinden....Weet iemand of die op een vaste plek staat?

latezz

Geplaatst:

nou vaste plek wil ik het niet noemen, maar weet je die groote parkeerplaats, schuinachter de Greasy chopper? daar vind ik hem meestal

Geplaatst: (bewerkt)

Romero bedoelt de parkeerplaats achter het grote gebouw in Downtown:

Bewerkt: door Mitch
Geplaatst:

Hij rijd toch ook rond??

of zit ik er nu helemaal naast

nee niet

hij rijd wel rond

gewoon goed zoeken en vanzelf vind je hem dan

suc6

Geplaatst:
Hij rijd toch ook rond??

of zit ik er nu helemaal naast

nee niet

hij rijd wel rond

gewoon goed zoeken en vanzelf vind je hem dan

suc6

Tuurlijk rijdt hij ook rond, ik denk dat Tmzom net zoiets heeft als mij: zoek ik geen auto rijd hij 1.000.000 langs me heen, zoek ik hem, kan ik hem niet vinden! <_<

Geplaatst:
bij vice city hebt bekans geen vaste plaats bij gtasanandreas is da wel vice city is gewoon te klein

Wat bedoel je daarmee? In VC heb je ook wel plaatsen waar altijd dezelfde auto/motor staan!

Geplaatst:

Ja! Je heb vaste plaatsen zoals vlakbij de bank staat een sucurticar (ofzo :S)

@ Mitch: Kan je je plaatje wat kleiner maken? Hij rekt het hele topic uit!

Geplaatst:

Virgo heeft geen vaste plek waar je hem (bijna) altijd kunt vinden. Hij rijdt wel met grote regelmaat rond in Downtown en Ocean Beach naar mijn ervaring. Ik vond hem op een parkeerplaats vlakbij het gebouw van Love Fist. Trouwens hier is al een topic over.....

Geplaatst:

HANDIGE TIP!

Zoals je weet: als je autos verzameld bij sunshine car; kun je altijd de laatste niet vinden....Ga naar sunshine cars, en kijk welke autos je moet verzamelen.... Pak 1 auto die moeilijk te vinden is, en zet hem in een garage. Ga nu de andere autos halen, en als laatste pak je de auto uit je garage (die nergens meer rondreed :D )

Suc6!

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad een zéér handige tip moet ik zeggen, maar heeft totaal niets met dit topic te maken. Je kan overigens op Deze Site kijken naar auto locaties.

>> Dit is al mijn zoveelste post die ik edit om 'm beter te maken. :clown:

Bewerkt: door ViceAgent
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

daar is geen vaste oplaats voor maar ik zou eens kijken rondom Ocean Beach, daar zie ik ze veel rijden, en op het 2e eiland bij de Hyman COndo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...