Mazzeltje Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Wie kent er het spel Total Annihilation. Het is een spel uit 1997. Dus hij is al 8 jaar oud. Het is een Strategisch spel en ik ben er nu weer helemaal aan verslaafd. Ik heb ook een UnitPack geinstalleerd dus nu kan ik echt heel veel Unit's maken. ik kan in totaal 5000 Unit's in bezit hebben. Wie kent er dit spel dus nog meer , en speelt hem misschien ook nog. Vertel hier wat je van dit spel vind.
Scott16 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Heb je misschien 'n aantal screenshots van het spel? Kan ik een beetje kijken hoe het eruit ziet. Scott16
.Levi. Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Kijk hier is een screenshot ik heb even op google gekeken. Lijkt mij best een grappig spel mazzeltje. Net als velen anderen strategiese spelen zoals bv: knight and merchants.
Mania-92 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Is deze game online te spelen. De graphics zijn niet erg geweldig maar dat krijg je mer een 8 jaar oud spel.
.Levi. Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Total Annihilation Real-Time Combat In A 3D World! Platform: Windows 95/98/ME/2000/XP Description: Its time to prepare yourself for an intergalactic war. Six radically different landscapes take players to all sides of the universe in search of other races. Your goal: to totally annihilate everything in your path. You can even play as other races. Total Annihilation's technological and graphic advancements, including true 3D terrain and real-time 3D rendered units and buildings, make it the most challenging and visually stunning real-time combat game around. Highlights: Realistic terrain with true 3D elevation Extensive multiplayer on the Internet More than 150 units and 25 missions per side in a single-player campaign New units and maps available for download Highly advanced weaponry includes star burst missiles, plasma shells, lightning pulses and paralyzers Bron: bullseyesgames.com Bewerkt: 9 mei 2005 door Levi_15
Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Deze game heb ik geloof ik vroeger gespeeld in de gouwe ouwe tijd.. Wel een cool spel voor die tijd, nu heb ik toch liever AoEIII.. :lol:
Sasuke Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Aan zulke spelletjes kan je behoorlijk verslaafd raken. Maar al ben je dat niet, is het opzich niet zo'n leuk spel. Ik heb het niet echt op die C&C style van boven ( GTA I/II is anders ).
Mazzeltje Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Dit spel is ook Online te spelen. Ook al zijn de Grapichs niet zo mooi toch is het een heel leuk spel om te spelen. Ik heb nu eindelijk een goed spel waar alles goed gaat. Ik ben al 8 uur met dit land bezig.. En het verveelt nog steeds niet. En de online functie werkt niet echt meer. Ik heb het meerdere keren geprobeerd met een kameraad en het wil maar niet lukken.
roppie Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) ik heb total annihilation 1 en 2 mar ik ben ze allebij kotsbeu btw zet hier het intro filmpje ff op : link Bewerkt: 11 mei 2005 door roppie
Slimm Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Dit spel is ook Online te spelen.Ook al zijn de Grapichs niet zo mooi toch is het een heel leuk spel om te spelen. Ik heb nu eindelijk een goed spel waar alles goed gaat. Ik ben al 8 uur met dit land bezig.. En het verveelt nog steeds niet. En de online functie werkt niet echt meer. Ik heb het meerdere keren geprobeerd met een kameraad en het wil maar niet lukken. Zet anders eens neer via welke manieren je online kan op dit spel, bv: TCP/IP, ik heb dit ook gehad met GTA2 (goede oude online tijden met Levi_16 ). Misschien kan ik je helpen dan, aangezien GTA2 ook een best oud spel is
BeatboxGamer Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Dat mensen dit nog spelen. Vroeger toen ik nog jong was :lol: heb k dit spel veel gespeeld hoor. Echt gaaf vond ik het. Maar ik ben het kwijt. Het was een soort Red Alert maar dan met robots toch?
Tugrul25 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Geachte mensen van deze forum, ik ben een van de mensen die verslaafd zijn aan dit spel. ik heb Total Annihilation Escalation. dat is een geüpdate verzie van de spel, je hebt bijv. robots en tanken uit een lv. 3 factory. maar je hebt nog meer dingen. als je van plan bent om een keer online te spelen, kunnen we misschien dan wel met zijn allen online. gr.
Davedavy Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Heey Tugrul25, Misschien is het handig om eens te kijken naar de datum van het laatste bericht, deze bump is namelijk niet echt nodig
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Laat dit soort bumps in het vervolg.
Recommended Posts